Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-10@21:01:09 GMT

بروجردی: اعتراضات حق مردم است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۳۹۲۰

علاء‌الدین بروجردی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای نمایندگان و مسئولان سخنان رهبری فصل‌الخطاب است به همین دلیل بعد از این‌که ایشان امروز صراحتا در جلسه درس خارج از فقه اعلام کردند که از تصمیم سران قوا درباره‌ی افزایش قیمت بنزین حمایت می‌کنند همه نمایندگان به اتفاق این موضوع را پذیرفتند.

وی ادامه داد: طبق صحبت‌های رهبری این کار براساس کار کارشناسی انجام شده و باید عملیاتی شود ما نمایندگان هم به اتفاق این موضوع را پذیرفته‌ایم و از دولت می‌خواهیم هرچه سریع‌تر تعهد خود را نسبت به قشرهای کم‌درآمد ظرف امروز و روزهای آینده عملیاتی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مبلغی که قرار است به حساب آنها واریز شود را برای هفته بعد نگذارد و ظرف امروز و فردا پرداخت کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «همه باید از تصمیم سران قوا، مورد حمایت رهبری درباره‌ی افزایش قیمت بنزین حمایت کنند» درباره لزوم توجه به معیشت مردم گفت: ما امروز در جلسه غیرعلنی از آقای شمخانی و امیری معاون رییس جمهور درخواست کردیم که باید از همین امروز اقدام به واریز مبالغ در نظر گرفته شده به حساب افراد کنند تا باور در مردم شکل بگیرد که این اقدام به نفع طبقه مستمند جامعه است.

بروجردی تصریح کرد: اگر دولت هرچه سریع‌تر تعهد خود نسبت به افراد کم درآمد جامعه را عملیاتی کند و در کنترل قیمت‌ها جدیت به خرج دهد شاهد کاهش التهاب‌های جامعه و سیر نزولی آن خواهیم بود و حداقل ظرف روزهای آینده آرامش بیشتری برقرار خواهد شد.

وی اعتراضات را حق مردم دانست و اظهار کرد: دولت در موضوع افزایش قیمت بنزین با تدبیر عمل نکرد به جای آنکه کار گسترده و آماده‌سازی فضای روانی جامعه داشته باشد و در این راستا اطلاع‌رسانی خوبی کند به صورت لحظه‌ای کار را شروع کرد فکر می‌کرد این روش بهتری خواهد بود حال این‌که این روش خوب نبود اگر تدبیر به خرج داده می‌شد، شاهد این شرایط در سطح جامعه نبودیم امیدواریم دیگر دولت این اشتباه را انجام ندهد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت به فکر رفاه مردم باشد/ کاهش ارزش پول از واقعیت‌های تلخ جامعه

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح چهارشنبه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر به میزبانی مصلی امام علی (ع) سمنان ضمن بیان اینکه تصمیم‌های دولتمردان باید موجب رفاه مردم و رنگین‌تر شدن سفره‌هایشان شود، ابراز داشت: انتظار می‌رود تا وضعیت اقتصادی مردم در سال جاری بهبود یابد.

وی ضمن بیان اینکه تلاش‌های صورت گرفته خوب بوده اما کافی نیستند، افزود: باید این تلاش‌ها به نحوی باشند که نتیجه آن عریض‌تر شدن سفره‌های معیشت مردم شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه افرادی که مسئولیتی در این نظام مقدس دارند باید بیشتر به فکر رفاه مردم باشند، ابراز داشت: برای مردمی که در همه عرصه‌ها از لحظه پیروزی انقلاب تا کنون حضور داشتند باید رضایت و خدمت بیشتر انجام شود.

مطیعی ضمن بیان اینکه مدیران باید بدون چشم داشت به مردم خدمت کنند، تصریح کرد: خدمت به مردم موجب دلگرمی آنها به نظام و انقلاب شده و رضایت عمومی را در پی خواهد داشت.

وی ضمن بیان اینکه مسئولان باید تلاش‌های خود را برای رفاه مردم افزایش دهند، افزود: گرانی، تورم، کاهش ارزش پولی و تبعیض طبقاتی از واقعیت‌های تلخ اقتصادی که باید به سرعت چاره جویی شوند.

کد خبر 6074867

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار تن قزل آلا صادر شد
  • کوثری، نماینده تهران: اسرائیل می‌داند ما به حرف خود عمل می‌کنیم/ افزایش قیمت‌ها به حمله نظامی ربطی ندارد؛ دولت در مورد این مسئله حساسیت بیشتری داشته باشد
  • دولت به فکر رفاه مردم باشد/ کاهش ارزش پول از واقعیت‌های تلخ جامعه
  • دولت اقشار کم درآمد را دریابد
  • تلاطم بازار به نفع مردم و جامعه نیست
  • پل سازی اعتراضات خیابانی از سوی اصلاح‌طلبان رادیکال/ توهم زنگ زده چپ‌ها نسبت به سکولاریسم خشن
  • دولت غزه: آمریکا به حمایت از جنایات اسرائیل ادامه می‌دهد
  • قیمت خودرو فعلا تغییر نمی‌کند
  • کوچکی نژاد، عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس: رییسی برای انتخابات سال آینده باید بیشتر به کف جامعه توجه کند/ کف جامعه راضی نیستند/ جلسه افطار دولت با مجلس جلسه‌ی تعریف و تمجید بود
  • آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ از امروز