Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@14:26:04 GMT

تصاویر برف پائیزی در تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۴۰۵۲

تصاویر برف پائیزی در تهران

آفتاب‌‌نیوز :

با ورود یک جبهه هوای سرد به کشورمان بسیاری از مناطق شمالی کشور شاهد کاهش شدید دما و بارش برف بوده است. تهران نیز از ساعات نخست صبح روز شنبه در بسیاری از مناطق شمالی خود شاهد بارش برف بوده است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: برف تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بارش‌ها، سیلاب و آب‌گرفتگی در اصفهان / تداوم بارش‌ها در استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان آخرین وضعیت بارش‌ها، سیلاب و آب‌گرفتگی در اصفهان را تشریح کرد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت سیلاب در اصفهان اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده برای ورود سامانه بارشی به اصفهان، ۲۷۰ تیم متشکل از مدیریت بحران فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، بخش‌داری‌ها و دهیاری‌ها در سراسر سطح استان مستقر شده بودند و نیروهای آتش‌نشانی، هلال‌احمر، پلیس راه، پلیس راهور و اورژانس نیز در مناطق مختلف استان استقرار یافتند.

وی با اشاره به لغو مرخصی نیروهای امدادی از چند روز قبل در استان افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی، طی ۲۴ ساعت گذشته، اردستان ۲۹ میلی‌متر، خوروبیابانک ۳۸ میلی‌متر، کاشان ۱۳ میلی‌متر، شهرضا ۱۹ میلی‌متر، گلپایگان ۲۳ میلی‌متر، نطنز ۱۵ میلی‌متر، خوانسار ۲۱ میلی‌متر، زواره اردستان ۲۹ میلی‌متر، مهاباد اردستان ۲۵ میلی‌متر، بادرود ۲۲ میلی‌متر و دهاقان ۲۰ میلی‌متر، بارش دریافت کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به ثبت ۴۰ میلی‌متر بارش در ایستگاه‌های واقع در ارتفاعات استان تصریح کرد: در مبارکه ۱۰ میلی‌متر و در شهرستان اصفهان نیز پنج میلی‌متر بارش به ثبت رسید.

شیشه فروش ادامه داد: بارش‌ها در شمال و شرق استان به صورت رگباری و تگرگ بود که خاصیت بارش‌های بهاری نیز ایجاد رواناب است، در پی بارش‌های رخ داده، بیشترین سیلاب و رواناب جاری شده مربوط به شهرستان‌های اردستان، کاشان و یکی از روستاهای نطنز بود و مناطقی از نائین و خوروبیابانک را نیز در بر گرفت.

وی با بیان اینکه بارش‌ها تا صبح امروز تداوم داشت، گفت: در دشت مهیار شهرضا گزارش رسید مقداری سیلاب و رواناب از منطقه بالادست مهیار به نام تنگه پاپوچی روان شده است و برای ساعاتی طی صبح امروز شاهد روان شدن آب در محور اصلی مسیر شهرضا در محدوده مهیار و کند شدن تردد خودروها بودیم.

ریزش کوه و حاشیه راه جاده انارک

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: با توجه به کند شدن تردد و ایجاد ترافیک سنگین در محور مذکور، امدادرسانی‌ها انجام شد و عوامل مدیریت بحران شهرستان و راهداری در محل حضور پیدا کردند و سیلاب به دشت و بخشی از آن به کانال‌ها هدایت شد.

شیشه فروش با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی‌ها به منظور ایمن‌سازی به راه‌آهن استان فارس در محدوده مهیار نیز انجام شد، افزود: همچنان در منطقه اردستان در بخش مرکزی شاهد آب‌گرفتگی چندین قنات در بعضی روستاها هستیم و قنات تلک‌آباد زواره نیز دچار آسیب شد، ۴۰ رأس گوسفند را آب برد و چند منزل مسکونی قدیمی نیز تخریب شد.

وی با بیان اینکه در بخش مهاباد اردستان شاهد آب‌شستگی پل راه‌آهن بودیم و به راه‌آهن استان یزد اطلاع‌رسانی به منظور ایمن‌سازی انجام شد، تصریح کرد: در روستاهای رحمت‌آباد، دولت‌آباد و جعفرآباد مهاباد نیز شاهد آب‌گرفتگی مزارع بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: در اردستان نیز شاهد وارد شدن خسارت به راه‌ها، مزارع، باغات، قنوات و چند منزل مسکونی بودیم، در جاده انارک شاهد ریزش کوه و حاشیه راه بودیم که نسبت به ایمن‌سازی اقدام شد و اکنون نیز عبور و مرور در حال انجام است.

شیشه فروش با اشاره به اینکه در خوروبیابانک بارندگی‌ها منجر به آب‌گرفتگی در پل شهر و روستاها و خساراتی به باغات و مزارع وارد شد، گفت: در نطنز نیز شاهد وقوع سیلاب در روستای صالح آباد بودیم که شرایط کنترل شد.

وی با اشاره به وقوع آب‌گرفتگی در جاده قدیم نطنز - کاشان اضافه کرد: مناطقی از جمله باند فرودگاه، شهرک‌های صنعتی جعفرآباد و امیرکبیر، محور امام رضا و میدان رسالت در کاشان درگیر سیل و آب‌گرفتگی شده بود که شرایط کنترل شد.

آب‌گرفتگی ۷۰ منزل مسکونی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: در جرقویه نیز در روستای حیدرآباد شاهد نشست جاده بودیم که کنترل ایمنی شد، وقوع صاعقه نیز منجر به مصدوم شدن دو نفر شده بود که از عشایر منطقه جرقویه بودند.

شیشه فروش با اشاره به اینکه در آران و بیدگل نیز شاهد وقوع آب‌گرفتگی در منطقه یحیی‌آباد، روستاهای حسین‌آباد و محمدآباد بودیم، تصریح کرد: به طور کلی شاهد ورود آسیب به جاده‌های شهری و روستایی، قنوات، بخش‌های کشاورزی، معابر و آب‌گرفتگی ۷۰ منزل مسکونی بودیم.

شیشه فروش با اشاره به اعزام تیم‌های تخصصی نظارتی از عوامل مدیریت بحران به مناطق مختلف استان برای کنترل و پیگیری مسائل ادامه داد: به عوامل مربوطه نیز اعلام شده است که در شهرستان‌ها ارزیابی خسارت‌ها را انجام دهند و نسبت به ایمن‌سازی اقدام کنند.

وی گفت: در بخش کشاورزی، تنها راهکار جبران خسارت بیمه است که اعلام شد بانک کشاورزی موارد لازم را بررسی کند و در بخش مسکن نیز بنیاد مسکن باید منازل آسیب دیده را ثبت سامان کند و از محل صندوق حوادث ساختمان طبیعی، موارد را پیگیری کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به تحت کنترل بودن شرایط در تمام مناطق استان اضافه کرد: بارش‌ها طی روزهای پنجشنبه و جمعه به صورت رگباری ادامه خواهد داشت، اما به شدت بارش‌های رخ داده نخواهد بود؛ آمادگی استان در این زمینه خوب ارزیابی می‌شود، بسیاری از سکونتگاه‌ها تخلیه شده و همچنان موارد ایمنی باید مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 747607

دیگر خبرها

  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • آخرین وضعیت بارش‌ها، سیلاب و آب‌گرفتگی در اصفهان / تداوم بارش‌ها در استان
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران نکرد
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • بارش ها در بیشتر مناطق کشور شدت می یابد
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • بارش‌های جنوب کشور در تابستان هم ادامه خواهد داشت