Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@10:46:18 GMT

تحقیر ناتمام اعراب توسط نتانیاهو

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۴۱۰۶

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی یکشنبه شب همزمان با انتشار اخبار مبنی بر پیشرفت در مذاکرات میان بنی گانتس رئیس حزب آبی– سفید و آویگدور لیبرمن رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» برای تشکیل کابینه، هشدار داد که تشکیل کابینه با ائتلاف مشترک احزاب عربی، کاری خطرناک است.

اخبار بین الملل - به گزارش روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، دو حزب آبی–سفید و اسرائیل خانه در بیانیه ای مشترک اعلام کردند که پیشرفت بزرگی میان این دو حزب در خصوص مسائل اصلی به ویژه دو مسأله دین و دولت صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است که اعضای این دو حزب روز دوشنبه نیز به مذاکرات خود در خصوص تشکیل کابینه ائتلافی ادامه می دهند.

با انتشار این اخبار نتانیاهو در کنفرانس حزب لیکود در تل آویو که خود ریاست آن را بر عهده دارد، گانتس را متهم کرد که تلاش می کند تا کابینه اقلیتی با ائتلاف احزاب عربی تشکیل دهد.

وی افزود: دولت اقلیت مورد حمایت ائتلاف مشترک احزاب عربی خطر بزرگی است. ما نه انتخابات دیگری می خواهیم و نه دولتی که به عرب ها تکیه کند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: آویگدور لیبرمن رژیم صهیونیستی نخست وزیر رژیم صهیونیستی نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی/یکی از اعضای کابینه کنار رفت

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی مخالفت بنیامین نتانیاهو با درخواست «گدعون ساعر» رئیس حزب «امید تازه» برای پیوستن به کابینه جنگ، وی از کابینه ائتلافی بنیامین نتانیاهو کناره‌گیری کرد.

شبکه خبری الجزیره شامگاه دوشنبه گزارش داد که جدعون ساعر از اعضای کابینه رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در کنفرانس خبری کناره‌گیری خود از کابینه اسرائیل را اعلام کرد.

پیشتر، روزنامه عبری «اسرائیل هیوم» با اشاره به انتقادات جدی ساعر به سیاست‌های داخلی و خارجی نتانیاهو در اراضی اشغالی، آشوب و هرج و مرج موجود در سرزمین‌های اشغالی را حاصل سیاست‌های مدیریتی ناکارآمد نتانیاهو دانست.

گفتنی است پیشتر، گدعون ساعر به همراه شماری از مخالفان بنیامین نتانیاهو پس از عملیات غافلگیرانه هفتم اکتبر (طوفان الاقصی) در حمایت از بنیامین نتانیاهو در جنگ غزه به کابینه اضطرای وی ملحق شدند.

کد خبر 6062452

دیگر خبرها

  • سوءاستفاده کابینه نتانیاهو از جنگ غزه برای تشدید شهرک‌سازی
  • بغداد: آمریکا به روش و زمان خروج از عراق فکر می‌کند
  • درخواست صنعا از ریاض برای امضای نقشه صلح یمن
  • اذعان ژنرال صهیونیست به انزوای تل آویو
  • دشمن در رسیدن به اهدافش در یمن شکست خورد/ همچنان به حمایت از فلسطین ادامه می‌دهیم
  • هم‌حزبی نتانیاهو از کابینه اسرائیل استعفا داد
  • استعفای یک عضو کابینه جنگ نتانیاهو
  • اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی/یکی از اعضای کابینه کنار رفت
  • یکی از وزرای کابینه نتانیاهو استعفا داد
  • وزیر نتانیاهو استعفا کرد