Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@16:44:48 GMT

شهادت یک بسیجی در ملارد/ آخرین وضعیت شهرهای مختلف

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۴۱۶۰

شهادت یک بسیجی در ملارد/ آخرین وضعیت شهرهای مختلف

مهر نوشت: «تجمع مردمی که به دنبال اصلاح قیمت بنزین طی روز شنبه در برخی شهرهای کشور برگزار شد روز یکشنبه در عمده مناطق کشور پایان یافت و گزارش، تصاویر و فیلم‌های ارسالی از سوی خبرنگاران استانی مهر نشان‌دهنده برقراری آرامش و عادی شدن اوضاع در بسیاری از شهرهای کشور است.

به گزارش خبرنگاران مهر از استان‌های سراسر کشور، عمده شهرهای ایران اسلامی با هوشیاری مردم در راستای عدم فراهم شدن زمینه برای سوء استفاده اشرار، شب و روز معمولی با روال عادی زندگی عمومی را پشت سر گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئوهای ارسالی مهر از استان کرمانشاه نشان می‌دهد که دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند درباره وجود هرگونه آشوب و درگیری در این منطقه چیزی جز یک شایعه هدفمند نبوده است.

همچنین گزارش‌های مردمی و تصاویر ارسالی از شهر سنندج گویای بی‌اساس بودن شایعات درباره شرایط این شهر است.

مجموع گزارش‌های ارسالی از بیش از ۲۸ استان کشور نشان می‌دهد عملاً هیچ اثری از تنش در این مناطق نیست. چیزی که تصاویر مستند و ویدئوهای خبرنگاران و مخاطبان مهر آن را تائید می‌کند.

آشوب‌طلبان علیه جان و مال مردم

در این میان گزارش‌های رسیده از غرب تهران، برخی مناطق در البرز و محله‌ای مشخص در شهر شیراز نشان می‌دهد که گروه‌های ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰ نفره سازمان‌دهی شده با خودروهای بدون پلاک و مسلح به سلاح‌های سرد و گرم با اقداماتی که نشان از آموزش‌دیده بودن آن‌ها داشت دست به تخریب، آتش زدن اموال عمومی و به شهادت رساندن برخی از مأمورین حافظ امنیت مردم زدند.

شهادت مظلومانه یک بسیجی در ملارد

گزارش‌ها از غرب استان تهران حاکی از این است که یکی از اعضای گردان امام حسین (ع) بسیج در این شهرستان پس از فراهم کردن زمینه برای تسهیل عبور و مرور مردم، موردحمله یک گروه مسلح قرار گرفته و به شکل ناجوانمردانه ای به شهادت رسید.

شب گذشته نیز یک مامور پلیس در محل خدمت خود در کلانتری پس از درگیری با افراد مشکوک که قصد ورود به یک کلانتری در کرمانشاه داشتند نیز به شهادت رسید.

قرار است صبح فردا مردم کرمانشاه علاوه بر تشییع این شهید مظلوم موج خشم و انزجار خود از آشوبگرانی که برخی دغدغه‌های مردم را بستر وحشی‌گری خود قرار داده‌اند، نشان بدهند.

روز یکشنبه آذربایجان شرقی و تبریز ساعات آرامی را سپری کرده است.

آرامش و نظم در کرمانشاه برقرار است

علی رغم القای دروغ رسانه های معاند در مورد التهابات در برخی مناطق شهر کرمانشاه به ویژه میدان آزادی اما کرمانشاه شب آرامی را سپری می کند و هیچ موردی از تجمع طی روز جاری در این استان گزارش نشده است.

اوضاع در کردستان عادی است

هم اکنون آرامش کامل در تمامی شهرهای استان کردستان از جمله سنندج برقرار است.

بر اساس مشاهدات، مردم در کردستان روال عادی زندگی خود را طی می کنند و علیرغم خبر سازی و دروغ پردازی های رسانه های معاند اوضاع در این استان آرام است.

شب و روز آرام قزوین/ زندگی عادی جریان دارد

در پی اصلاح قیمت بنزین و سوء استفاده برخی فرصت طلبان  و آسیب رساندن به بیت المال و اموال عمومی در برخی شهرها، مردم آگاه و فهیم قزوین با درک درست از شرایط کشور برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده دشمنان روز یکشنبه و امشب را در آرامش گذراندند و هیچ حادثه ای در شهر گزارش نشده است.

روز یکشنبه شهر در آرامش کامل بود و کسب و کار و زندگی مردم در بخش های مختلف ادامه داشت و امشب نیز آرامش کامل در شهر دیده می شود و زندگی عادی جریان دارد.

آرامش شهر موجب شده بود نیروی انتظامی هم ضمن حفظ آمادگی خود بدون هیچ ماموریتی بر امور شهری نظارت کامل داشته باشد تا شهروندان بدون دغدغه به زندگی خود ادامه دهند.

در روز گذشته تعدادی از رانندگان با توقف خودروهای خود در یکی از خیابانهای شهر قزوین نگرانی خود را از افزایش قیمت بنزین اعلام کردند و این اعتراض بدون هیچ حادثه ای پایان یافت.

گیلان روز آرامی را پشت سر گذاشت

علی‌رغم برخی تجمع‌ و ناآرامی‌های روز گذشته در چند منطقه شهر رشت در واکنش به ابهامات قیمت بنزین که توسط عده‌ای سوء استفاده گر با شعارهای انحرافی و هنجارشکنانه همراه بود از صبح یکشنبه این شهر در آرامش کامل به سر می برد.

حضور میدانی در مناطق مختلف رشت از برقراری آرامش حکایت دارد.

حال و هوای یکشنبه پاییزی مازندران/ همه چیز آرام است

ساعت ۲۱ یکشنبه شب ساری، میدان ساعت، خزر، معلم، شهدا و فرهنگ و شهرداری و جای جای شهر بهارنارنج در آرامش پاییزی و زندگی همانند گذشته در آن جریان دارد.

پس از اصلاح قیمت بنزین، رسانه های معاند فارسی زبان سعی کردند از برخی خواسته های منطقی مردم موج سواری کنند و تصویری وارونه از حقیقت به نمایش گذارند اما مردم مازندران با بصیرت تر از دیگر روزها و زمانه، این بار نیز ترفندهای دشمنان را نقش برآب کردند.

۲۶ آبان ۹۸ و پاییز آن همانند دیگر روزهای سال آرام و عادی سپری شد، نه از برخی راهبندان ها خبری بود و نه از شلوغی صف های بنزین. همه چیز در مازندران از شرق تا غرب استان عادی و روان و زیر پوست شهری در جریان است.

مازندرانی ها پیشگام دیگر استان ها و خیلی زود تصمیم اصلاح قیمت بنزین و حامل های انرژی را پذیرفتند و به اعتقاد آنان نیز اجرای این طرح برای مدیریت مصرف سوخت امری ضروری است اما مردمان دیار علویان بیشتر نگران گرانی های بعد از اجرای این طرح هستند که مسئولان و دولت وعده داده اند مراقبت بیشتری داشته باشند.

عبور کرمان از اغتشاش/ استان در آرامش کامل است

علیرغم تلاش رسانه های معاند برای سوءاستفاده از مساله اصلاح قیمت بنزین و ایجاد اغتشاش در کشور، یکشنبه کرمان در آرامش کامل به سر می برد و مردم طبق روال همیشگی به دنبال امور روزمره خود بودند.

با وجود اینکه رسانه های معاند فراخوان های متعدد برای تجمع و ایجاد اغتشاش صادر کردند مردم کرمان اعتنایی به این فراخوان ها نکرده و در این تجمعات شرکت نکردند. حضور مسئولان در جمع مردم و شنیدن دغدغه های آنها در روزهای گذشته باعث شد که مردم ضمن انتقال مطالباتشان از دولت، با توضیحات ارائه شده قانع شوند.

در حال حاضر هیچگونه ناآرامی در استان کرمان وجود ندارد و مردم فهیم کرمان حساب خود را از اغتشاشگران جدا کرده اند.

در سیرجان هم شرایط تحت کنترل بوده و آرامش کامل بر این شهر حکم فرماست و دیگر تجمعی در سیرجان رخ نداده و هیچ گونه مشکل امنیتی وجود ندارد.

همچنین مسئولان استان کرمان نظارت بر بازار را تشدید کرده اند و بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی در قالب اکیپ هایی نظارت جدی بر قیمت کالاها دارند و با هر گونه تخلف در این زمینه برخورد می کنند.

آرامش کامل در گلستان برقرار است/ رصد کامل تجمعات احتمالی

بعد از افزایش نرخ بنزین و اصلاح قیمت ها که از بامداد جمعه (۲۴ آبان) در کشور اعلام و اجرا شد برخی از مردم نسبت به افزایش قیمت ها نگرانی هایی داشتند و این امر منجر به برخی از اعتراضات و تجمعات شد.

روز گذشته (شنبه) در گرگان گروه های معترض مردمی در میدان ولیعصر (عج)، خیابان شالیکوبی و چهارراه میدان تجمع کرده و این امر باعث ایجاد ترافیک نیمه سنگین در این مسیرها و خیابان های اطراف شد.

اما گرگان در یکشنبه (۲۶ آبان) روز و شب آرامی را سپری کرد و هیچ تجمعی اتفاق نیفتاد و وضعیت عمومی شهر، ادارات، جایگاه های توزیع سوخت و پمپ بنزین ها آرام و روند خدمت رسانی به شهر در حالت عادی قرار دارد.

تردد تاکسی ها، فعالیت مراکز خرید و غیره مانند روزهای گذشته در جریان است.

فرماندار گرگان در این خصوص گفت: روز گذشته تجمعاتی را در برخی از نقاط گرگان شاهد بودیم اما مشکل امنیتی خاصی ایجاد نشد.

محمد حمیدی افزود: روز یکشنبه هم شهر آرام بود و تردد خودروها و پیگیری امور مانند روزهای گذشته انجام شد.

طبق گفته وی تدابیر امنیتی لازم اندیشیده شده و موضوعات مختلف رصد می شود، تا آسایش مردم خدشه دار نشود.

دادستان مرکز گلستان هم در این خصوص اظهارکرد: خوشبختانه در استان گلستان مشکلی نداشتیم و شرایط خوبی هم حاکم است.

حجت‌الاسلام سیدرضا سیدحسینی با بیان اینکه دستگاه قضایی بدون اغماض با مخلان نظم و امنیت جامعه برخورد خواهد کرد، گفت: موضع ما همان موضع رئیس قوه قضائیه است.

فرمانده انتظامی استان گلستان هم با اشاره به تجمعات محدودی که روز گذشته (شنبه) در مرکز استان رخ داد، اظهارکرد: بعدازظهر روز گذشته چند نفر در میدان ولیعصر(عج) و شالیکوبی به خیابان آمده بودند و خواسته های خود را مطرح کردند.

سردار روح الامین قاسمی افزود: اما در این بین برخی قصد برهم زدن نظم و خودنمایی را داشتند که با تدبیر مأموران نیروی انتظامی با آن ها برخورد شد.

قاسمی گفت: صف اغتشاشگران از مردم فهیم گلستان جداست زیرا عده‌ای محدود که تحت تأثیر بیگانگان هستند می‌خواهند در ملاعام دشمنی خود را نشان داده و فتنه ایجاد کنند.

وی با تأکید بر این که تاکنون مشکلی در استان نداشتیم و فضای استان کاملاً آرام است به هنجارشکنان هشدار داد که امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با هر کسی که بخواهد امنیت را دچار اخلال کند، بدون تعلل، تعارف و مماشات برخورد خواهیم شد.

آرامش در شهرهای استان سمنان/ تیر دشمنان به سنگ خورد

در پی افزایش نرخ بنزین و تلاش رسانه‌های بیگانه در ناامن جلو داده شهرهای مختلف ایران اسلامی، اوضاع در تمام هشت شهرستان، ۲۰ نقطه شهری و ده‌ها روستای استان سمنان کاملا آرام است و جریان گرم زندگی در این شب‌های سرد پائیزی در رگ‌های معابر و خیابان‌های سطح شهر جریان دارد.

مردم استان سمنان نشان دادند که در این شرایط حساس، سخنان و تحلیل‌های رسانه‌های غربی معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که قصد دارند اوضاع شهرهای ایران اسلامی را متشنج جلوه دهند، بار دیگر دست به بازی از پیش باخته‌ای زده‌اند.

هم‌زمان با شامگاه یکشنبه معابر تمام شهرهای استان صحنه تردد روان خودروها و همشهریان است و برخلاف مسائلی‌که در رسانه‌های غرب‌زده مطرح می‌شود، مشکلی در شهرها وجود ندارد.

یکی از شهروندان شهر سمنان در حوالی میدان امام خمینی(ره) این شهر می‌گوید: درست است که مردم تحت‌فشار اقتصادی هستند و شاید مطالبات اقتصادی را نیز به دلیل دشواری معاش داشته باشند که حق طبیعی هر انسان در نظام جمهوری اسلامی ایران است اما وقتی پای عناد و آشوب و مطلوبات رسانه‌های غربی مطرح می‌شود مردم ما رویکردی دیگر دارند.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهر خلاق، فرصتی برای مشارکت مردم

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الله مرادخانی در گفت‌وگو با قدس از تغییرات پارادایمی هزاره سوم در حوزه مدیریت و اقتصاد نسبت به مفهوم خلاقیت و صنایع خلاق در جهان امروز می‌گوید و تأثیر خلاقیت در توسعه شهری، ایجاد پایداری معیشتی و رفاه اجتماعی را غیرقابل انکار می‌داند؛ مقوله‌ای که نه‌تنها در نگاه مدیران و برنامه‌ریزان یک اقتصاد نفتی بلکه در برنامه‌های توسعه و بودجه‌های سالانه هم جای خالی بسیار فراخی دارد و غفلت روزافزون از ظرفیت‌های اقتصادی و توسعه‌ای پنج شهر خلاق ایران که در زنجیره شهرهای خلاق یونسکو به ثبت رسیده، یکی از مصادیق آشکار این فرصت‌سوزی‌هاست.  

 مبانی شکل‌گیری شبکه شهرهای خلاق چه بود؟
مرادخانی معتقد است با توجه به تغییر پارادایم‌های مدیریتی و اقتصادی جهان در آغاز هزاره سوم، خلاقیت امروز دیگر یک مفهوم انتزاعی و نظری محض نیست و به یکی از محورهای اصلی توسعه اقتصادی- اجتماعی و مبانی اصلی شکل بخشیدن به پارادایم‌های نوین اقتصادی تبدیل شده است و از این رو کشورهای مختلف برای ایجاد بسترهای جدید توسعه، توجه ویژه‌ای به این حوزه، مفهوم و تجلی‌های مختلف آن دارند.

 به گفته وی، یکی از تأثیرات غیرقابل انکار خلاقیت در توسعه شهری، ایجاد پایداری معیشتی و رفاه اجتماعی است و تجربیات مختلف دو دهه گذشته جهان همگی مؤید ظرفیت اقتصادی این شرایط پایدار برای زیست انسان روی کره زمین است. 

مرادخانی ادامه می‌دهد: بر مبنای همین تغییر پارادایم نوین، تمرکز ویژه‌ای بر حوزه استفاده از ظرفیت‌های خلاقیت و صنایع خلاق برای توسعه شهری شاهدیم و به عبارت بهتر امروز جایگاه شهرهایی که در وجه خاصی از خلاقیت، ویژگی‌ها و قابلیت‌های بالقوه و بالفعلی دارند، برجسته شده تا از رهگذر آن قابلیت هم در حیطه‌های آموزشی و برگزاری رویدادهای مختلف و هم از حیث ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی و تعاملات درون کشوری و بین‌المللی میان شهرهای مختلف، زمینه اشتغال‌زایی، ارزآوری و ثروت‌آفرینی فراهم شود.

او اضافه می‌کند: در سال‌های گذشته سازمان بهداشت جهانی هشدارهای جدی درخصوص تغییر سبک زندگی بشر و همه‌گیری افسردگی به عنوان خطری در کمین زیست انسان‌ها صادر کرده است که از رهگذر توسعه قابلیت‌های شهرهای خلاق و روابط اجتماعی و ایجاد ارتباطات پویا و فعال، بی‌شک بسیاری از تهدیدهای روان‌شناختی فردی و جمعی بدون صرف هزینه‌ای برطرف می‌شود و جامعه از لطمه‌های تروماهای ناشی از آن مصون می‌ماند و در عین حال رشد اقتصادی، ارتقای رفاه شهروندان، بهبود کیفیت و توسعه تعامل‌ها سطح پایداری زندگی مردم را بالا می‌برد و رشد آموزش و تاب‌آوری شهروندان را افزایش می‌دهد و در مجموع تعاملی برنده- برنده شکل می‌گیرد که مدام ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرها و مناطق را ارتقا می‌دهد.

به گفته وی، بر پایه همین قابلیت‌ها و اهمیت آن، یونسکو در سال۲۰۰۴ شبکه شهرهای خلاق (یو.سی.‌سی.‌ان) را برای توسعه ارتباطات شهری با هدف پایداری زیست مردم و توسعه اقتصادی و اجتماعی ایجاد کرد تا شهرهای دارای قابلیت، شناسایی شوند و این شبکه، چرخه‌ای فعال و پویا در درون خود داشته باشد که تاکنون شهرهای زیادی به عضویت این شبکه درآمده‌اند و در کنار قابلیت‌های فرهنگی، آموزشی و بهبود معیشت، سازمان‌های اقماری دیگر یونسکو هم در تلاش‌اند از قِبل این پروژه در قالب برنامه‌های مختلف توسعه‌ای با مشارکت حاکمیت‌ها و حضور فعال مردم و بخش خصوصی این قابلیت‌ها را برای رشد اقتصادی به فعلیت برسانند.

 مرادخانی اضافه می‌کند: این زنجیره برای برگزاری رویداد و توسعه اقتصاد شهری مبتنی بر ظرفیت‌های هر شهر، با استقبال فوق‌العاده جهان روبه‌رو شده است. تمام این چرخه با مشارکت بلافصل شهروندان شکل می‌گیرد. بدان معنی که اگر شهری براساس هنرهای بومی، قابلیت‌هایی دارد، عموماً در تلاش‌اند مدیریت این قابلیت و اجرایی شدنش را از حاکمیت بگیرند و به مردم بسپارند تا مشارکت عمومی را افزایش دهند و از طریق توسعه روابط بین فردی و گروهی از یک سو فرصت‌های اقتصادی بسیار زیادی فراهم کنند و از دیگر سو بستری را برای بهبود، توسعه و ترمیم روابط اجتماعی به وجود آورند.

ویتنام؛ کشوری موفق در حوزه شهر خلاق
وی خاطرنشان می‌کند: تجربیات موفق فراوانی در این حوزه وجود دارد و براساس بررسی‌ها کشورهای کوچک و بزرگ و اقتصادهای توسعه‌یافته و در حال توسعه به‌شدت بر این حوزه‌ها متمرکز شده‌اند و با جدیت تمام در آن سرمایه‌گذاری می‌کنند.

مرادخانی ویتنام را یک نمونه موفق در حوزه بهره‌گیری از ظرفیت شهرهای خلاق، می‌داند که تا چند سال پیش شاید در چرخه‌های گردشگری و صنایع وابسته به آن (محصولات خلاق و...) چندان توسعه‌یافته نبود و در کانون توجه جهان قرار نداشت، اما سال گذشته به عنوان پایتخت گردشگری و یکی از مراکز مهم گردشگری آسیا برگزیده شد.

این کارشناس حوزه صنایع خلاق اضافه می‌کند: شهر هوشی‌مین و هانوی این کشور به عنوان مراکز موفق و پویا در جذب گردشگر و توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر خلاقیت و فرهنگ معرفی شدند و جایگاه بسیار برجسته‌ای به ویتنام بخشیدند در حالی که ویتنام در گذشته و به دلیل وقوع جنگ، تقریباً نابود شده بود. 

ما کی دلمان برای «ممکن‌های اقتصادی»مان می‌سوزد؟
این کارشناس حوزه صنایع خلاق در پاسخ به این پرسش که تاکنون چقدر از ظرفیت شهرهای خلاق کشور برای توسعه و رشد اقتصادی و اجتماعی استفاده شده، می‌گوید: باوجود سختی عضویت در این زنجیره، خوشبختانه پنج شهر اصفهان، رشت، سنندج، بندرعباس و کرمانشاه در آن عضو هستند. اصفهان و بندرعباس به عنوان شهر خلاق صنایع‌دستی و هنرهای بومی، رشت و کرمانشاه به عنوان شهر خلاق خوراک‌شناسی و سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی به زنجیره شهرهای خلاق یونسکو پیوسته‌اند. گواهی بین‌المللی و جهانی دارند و در فهرست جهانی به ثبت رسیده‌اند، اما متأسفانه پس از گرفتن گواهی بین‌المللی این ظرفیت‌ها به فراموشی سپرده شده‌اند به طوری که می‌توان گفت تاکنون عملکرد موفقی در این زمینه نداشته‌ایم.

مرادخانی اضافه می‌کند: موقعیت و پراکندگی جغرافیایی این پنچ شهر بسیار مطلوب است و می‌توان از رهگذر این قابلیت، جشنواره‌های منطقه‌ای، ملی، استانی و حتی بین‌المللی برگزار و توجه سرمایه‌گذاران، گردشگران و علاقه‌مندان به حوزه صنایع خلاق را جلب کرد. علاوه بر این، سرمایه‌های سرگردان بسیار زیادی که به دنبال حوزه‌های جدید هستند و شرکت‌ها و مؤسسه‌های بزرگ ملی که در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، فعالیت‌های توسعه‌محور انجام می‌دهند را نیز می‌توان برای فعالیت در این حوزه‌ها مجاب کرد، اما متأسفانه تاکنون نگاه چندان آگاهانه و فعالیت عملیاتی برای به فعلیت رساندن این قابلیت‌ها نداشته‌ایم و این ظرفیت چشمگیر در برنامه‌های توسعه و لوایح بودجه سالانه نیز جایگاهی ندارد.
به باور وی، دلیل اصلی غفلت از این ظرفیت‌های عظیم، ناآگاهی و نبود معلومات کافی در متولیان و برنامه‌ریزان کشور است به طوری که تمام هیاهوی ما که پیش‌تر روی توسعه سایپا، ایران‌خودرو و زیرساخت‌های پتروشیمی و نفت متمرکز بود، امروز به سمت کسب درآمد از محل مالیات و تهدید کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ کشور تغییر کرده و این رفتار به جای فرصت‌آفرینی احتمالاً تهدیدی جدی برای اشتغال خواهد بود.

این پژوهشگر حوزه صنایع خلاق خاطرنشان می‌کند: پنج شهر خلاق ایران در سواحل شمال و جنوبی، مرز غربی و قلب ایران قرار دارند و می‌توانند دستاوردهای ناب اقتصادی و فرصت‌های ارزشمندی برای سرمایه‌گذاری و رشد کسب‌وکارهای خلاق این شهرها و نواحی جغرافیایی اطراف آن کسب کنند، اما فقط باید خودمان بخواهیم و دلمان بسوزد تا با صرف کمی آگاهی، مختصری انصاف و اندکی وجدان، «ممکن»های بالقوه اقتصادی ایران در این حوزه را به فعلیت برسانیم.

فرزانه غلامی

دیگر خبرها

  • باقری: کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است
  • شهرهای مختلف چگونه با امواج گرمایی مبارزه می‌کنند؟
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد / اردبیل پاک‌ترین هوا را دارد
  • در این شهر هیچ کولری روشن نمی‌شود! (+عکس)
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت
  • شهر خلاق، فرصتی برای مشارکت مردم
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند