Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@09:49:11 GMT

کاهش نرخ رسمی ۱۵ ارز

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۴۲۲۳

کاهش نرخ رسمی ۱۵ ارز

امروز نرخ دلار آمریکا همچنان بدون تغییر، ۴۲ هزار ریال، بهای هر یورو ۴۶ هزار و ۴۵۵ ریال و پوند انگلیس ۵۴ هزار و ۲۸۵ ریال است.

بانک مرکزی اعلام کرد: هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۴۴۱ ریال، کرون سوئد چهار هزار و ۳۵۸ ریال، کرون نروژ چهار هزار و ۶۲۵ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۱۷ ریال، روپیه هند ۵۸۷ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۳۰۱ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۸ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۵۹۴ ریال، دلار هنگ کنگ پنج هزار و ۳۶۵ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار ۷۷۲ ریال ارزش‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلار نیوزلند ۲۶ هزار و ۸۷۷ ریال، راند آفریقای جنوبی دو هزار و ۸۵۷ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۳۰۷ ریال، روبل روسیه ۶۵۹ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق سه هزار و ۵۲۷ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۸ هزار و ۵۹۸ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۸۷۰ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۸۴ ریال، ۱۰ روپیه سریلانکا دو هزار و ۳۴۳ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۶ هزار و ۴۶۰ ریال نرخ گذاری شد.

یکصد درام ارمنستان هشت هزار و ۸۰۰ ریال، دینار لیبی ۲۹ هزار و ۸۹۱ ریال، یوان چین پنج هزار و ۹۹۱ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۸ هزار و ۹۰۵ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۱۱ ریال، یک هزار وون کره ۳۶ هزار و ۹۵ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۴۰ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۸۴۸ ریال، لاری گرجستان ۱۴ هزار و ۱۵۲ ریال و یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۸۶ ریال تعیین قیمت شد.

افغانی افغانستان ۵۳۸ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۵۶۹ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۵۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۹۸۰ ریال، سامانی تاجیکستان چهار هزار و ۳۳۳ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا چهار هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۷۲ ریال ارزش گذاری شد.

برچسب‌ها دلار یورو پوند بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دلار یورو پوند بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دلار یورو پوند بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نفت بیش از یک دلار بالا رفت

قیمت نفت در معاملات روز پنج شنبه، بیش از یک دلار در هر بشکه افزایش یافت و تحت تاثیر تمدید محدودیت عرضه اوپک پلاس و حملات اوکراین به زیرساخت انرژی روسیه، به رشد ماهانه رسید.

به گزارش ایسنا، بهای معاملات نفت برنت برای تحویل در ماه مه، یک دلار و ۳۹ سنت معادل ۱.۶ درصد افزایش یافت و در ۸۷ دلار و ۴۸ سنت در هر بشکه بسته شد. قرارداد تحویل ژوئن، با یک دلار و ۵۸ سنت افزایش، در ۸۷ دلار در هر بشکه بسته شد.

بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا برای تحویل در ماه مه، با یک دلار و ۸۲ سنت معادل ۲.۲ درصد افزایش، در ۸۳ دلار و ۱۷ سنت در هر بشکه بسته شد.

نفت برنت ۲.۴ درصد و وست تگزاس اینترمدیت، حدود ۳.۲ درصد رشد هفتگی داشت. هر دو شاخص برای سومین ماه متوالی افزایش یافتند.

در معاملات روز قبل، قیمت نفت تحت تاثیر رشد غیرمنتظره ذخایر نفت و بنزین آمریکا که به دلیل واردات بالاتر نفت خام و کندی تقاضا برای بنزین بود، با کاهش روبرو شده بود. با این حال، رشد ذخایر نفت آمریکا، کمتر از میزان پیش بینی شده توسط موسسه امریکن پترولیوم بود و تحلیلگران، خاطرنشان کردند این افزایش، برای این وقت از سال، کمتر از حد انتظار بود.

در این بین، اقتصاد آمریکا در سه ماهه چهارم، سریعتر از برآورد قبلی، رشد کرد. اداره تحلیل اقتصادی وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد تولید ناخالص داخلی این کشور بر مبنای سالانه، ۳.۴ درصد رشد کرد که بالاتر از برآورد اولیه ۳.۲ درصد بود.

یک مقام فدرال رزرو روز چهارشنبه اعلام کرد آمار تورم هم این احتمال را تقویت کرد که بانک مرکزی آمریکا، برای کاهش نرخ بهره کوتاه مدت در سال میلادی جاری، همچنان صبر خواهد کرد. با این حال، وی به زمان کاهش نرخ بهره اشاره ای نکرد.

بر اساس گزارش رویترز، اعضای اوپک پلاس جمعا تصمیم گرفتند تولید نفت خود را در سه ماهه دوم سال میلادی جاری، ۲.۲ میلیون بشکه در روز محدود کنند. با این حال، بخش عمده این کاهش تولید از قبل به اجرا گذاشته شده بود و شامل کاهش تولید یک جانبه عربستان سعودی به میزان یک میلیون بشکه در روز است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت نفت بیش از یک دلار بالا رفت
  • کاهش میزان حوادث ترافیکی در تیران و کرون
  • نرخ ارز امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • تلف شدن گوسفندان در تیران و کرون ۱۰ میلیارد ریال خسارت به بارآورد
  • اتلاف گوسفندان در تیران و کرون ۱۰ میلیارد ریال خسارت به بار آورد
  • محکومیت چهار میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در همدان
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیران خلخال به آزادی زندانیان مالی
  • نرخ ارز امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • فروردین ۱۳۵۷؛ ریال ایران دوازدهمین ارز معتبر جهان شد
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳