Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر رضاپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات ووشوی قهرمانی دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور به میزبانی اردبیل برگزار شد و در پایان دختران ووشوکار میاندوآبی توانستند سه مدال برنز در بخش‌های «تالو» و «ساندا» را کسب کنند.

وی افزود: در این رقابت‌ها «انیس منصوری» در بخش تالو و «نگین خانیان» و «سمیرا رجب‌زاده» هر دو در بخش «ساندا» موفق به کسب مدال برنز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این رقابت‌ها ۹۰ ورزشکار از ۱۱ استان در ۲ بخش دختران و پسران حضور داشتند که رقابت‌های خود را زیر نظر داوران ملی و بین‌المللی برگزار کردند.

در مسابقات ووشوی قهرمانی دانشجویان دانشگاه‌های کشور که با عنوان جام گرامیداشت «سردار ناصر دستاری» برگزار شد، در بخش «ساندا» تیم اردبیل اول و آذربایجان‌غربی و خراسان‌شمالی در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

همچنین در بخش «تالو» نیز اصفهان حائز رتبه نخست شد و «اردبیل الف» و «اردبیل ب» نیز به ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

میاندوآب یکی از مهمترین قطب‌های ورزش‌های رزمی آذربایجان‌غربی به ویژه در رشته‌های ووشو و کاراته است.

برچسب‌ها ووشو میاندوآب بانوان ورزشی - رزمی المپیاد دانشجویی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ووشو میاندوآب بانوان ورزشی رزمی المپیاد دانشجویی ووشو میاندوآب بانوان ورزشی رزمی المپیاد دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت ایران از فردا (پنجشنبه) به میزبانی استان مرکزی و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان آغاز خواهد شد.   این مسابقات در ۲ بخش آقایان و بانوان به میزبانی آکادمی اسکیت اراک برگزار خواهد شد و اسکیت‌بازان روز پنجشنبه سی‌ام فروردین ماه در بخش آقایان و روز جمعه سی و یکم فروردین ماه در بخش بانوان برای تعیین نفرات برتر با هم مصاف خواهند داد.   گفتنی است ورزشکاران در پیست ۲۰۰ متر و در مواد ۲۰۰ متر رقابتی، ۵۰۰ متر، ۱۰۰۰متر به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.   مرحله بعدی این رقابت‌ها نیز روز‌های ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه در پیست ROAD و به میزبانی آکادمی ملی اسکیت آزادی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • پیکار سه بانوی رزمی کار قمی در مسابقات آسیایی پایوهوت
  • درخشش کاراته کای کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • درخشش بانوان تیرانداز در تفنگ ۱۰ متر مسابقات انتخابی المپیک
  • درخشش بانوان تیرانداز/ خدمتی و چهل امیرانی فینالیست شدند