Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع با تجربه تیم ملی عراق گفت: تیم بحرین از ایران منظم‌تر و تاکتیکی‌تر است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از ایرنا علی عدنان ستاره تیم ملی عراق که برای باشگاه ونکوور وایت کپس کانادا توپ می‌زند و سابق حضور در فوتبال ایتالیا را دارد در مصاحبه با روزنامه "الملاعب" عراق راجع به بازی با ایران اظهار داشت: در بازی با ایران ۱۲ بازیکن آن‌ها مستحق کارت زرد بودند، اما داور با آن‌ها مدارا کرد و کارت زرد نصیب من شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تیم ملی بحرین از لحاظ تاکتیک و انضباط بهتر از ایران است. باید در این بازی حواسمان جمع باشد و با پیروزی زمین بازی را ترک کنیم. ضرغام اسماعیل جای خالی من را در این بازی پر می‌کند.

تیم ملی عراق بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل ایران، روز سه شنبه در پنجمین بازی خود در مرحله دوم مسابقات انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین در شهر امان اردن به مصاف بحرین خواهد رفت.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بازیکن عراق بحرین علی عدنان فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی فوتسال بحرین و کویت که رقبای ایران در گروه چهارم جام ملت‌های آسیا هستند، از ساعت 17:30 امروز مقابل هم قرار گرفتند و نخستین دیدارشان در این رقابت‌ها را انجام دادند.

فوتسالیست‌های کویت که در آخرین دیدار تدارکاتی خود موفق به کسب پیروزی مقابل مجارستان شده بودند، در دیدار امروز هم توانستند برد ارزشمندی برابر بحرین به دست بیاورند.

تیم ملی فوتسال کویت در دیدار امروز مقابل بحرین موفق به کسب پیروزی 2 بر یک شد تا مثل شاگردان وحید شمسایی 3 امتیازی شود و به‌خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم ایران، در جایگاه دوم جدول گروه D جام ملت‌های آسیا 2024 تایلند قرار بگیرد.

ملی پوشان فوتسال بحرین دو روز دیگر باید در دومین مسابقه خود مقابل ایران قرار بگیرند و کویت هم روز دوم اردیبهشت ماه در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف شاگردان وحید شمسایی می‌رود.

دیگر خبرها

  • پیروزی کویت مقابل بحرین؛ ایران صدرنشین شد
  • کلوپ: حذف از اروپا آغازی برای ادامه فصل است؛ گاهی ایده تاکتیکی مزخرفی داریم
  • پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها
  • صدور سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی
  • باخت تیم فوتسال افغانستان در برابر ایران
  • اسرائیل می‌خواهد برد ژئوپلیتیک ایران را با یک باخت تاکتیکی عوض کند
  • دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست
  • اسلامی: آژانس به طور منظم از تاسیسات هسته‌ای بازدید می‌کند
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز + ساعت و برنامه کامل بازی‌ ها
  • اقدام ایران یک عملیات تاکتیکی هوشمندانه بود