Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترامپ و مکرون بار دیگر به فاصله یک هفته تلفنی درباره ایران گفتگو کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به فاصله یک هفته از گفت و گوی پیشین، روسای جمهوری آمریکا و فرانسه ساعاتی پیش بار دیگر در یک تماس تلفنی درباره موضوع های مختلف از جمله موضوع ایران با یکدیگر گفت و گو کردند.

«جود دیر» دبیر مطبوعاتی کاخ سفید این خبر را ساعتی پیش در صفحه توئیتر خود اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، «دونالد ترامپ» و «امانوئل مکرون» در این گفت و گو درباره موضوع ایران، سوریه و ناتو با یکدیگر گفت و گو کرده اند.

گفت و گوی پیشین دو رئیس جمهوری درباره این موضوع ها در هفته گذشته بوده است که مکرون دوشنبه ۲۰ آبان در توئیتر خود نوشت: تماس تلفنی بسیار عالی با رئیس جمهوری آمریکا در خصوص ایران، سوریه و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، ناتو، داشته است.

جود دیر در توئیتر خود نوشته است: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز با «امانوئل مکرون» رئیس جمهوری فرانسه به صورت تلفنی گفت و گو کرد.

او افزود: دو رهبر در مورد اقدام های بعدی در موضوع ایران و سوریه و همچنین آینده ناتو گفت و گو کردند. 

دیر همچنین از دیدار دو رئیس جمهوری در اجلاس آتی ناتو در لندن خبر داده است.

 

بیشتر بخوانید: ترامپ و مکرون درباره ایران تلفنی گفت و گو کردند مقامات دولت ترامپ برای کاهش تحریم‌های ایران گفتگو کردند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران ایران و سوریه فرانسه کاخ سفید ناتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه

امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا گفتگو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کاخ ریاست جمهوری فرانسه امروز دوشنبه اعلام کرد که ماکرون در تماس تلفنی با نتانیاهو گفته است که پاریس مصمم به جلوگیری از تشدید تنش منطقه‌ای است.

همچنین ماکرون در تماس با نتانیاهو اینطور ادعا کرده است که فرانسه مصمم به افزایش اقدامات علیه تلاش‌های ایران برای بی‌ثبات کردن منطقه است.

رئیس جمهور فرانسه در جریان این تماس تلفنی تاکید کرده است که فرانسه در حال کار بر روی کاهش تنش بین اسرائیل و لبنان و همچنین خواستار یک آتش بس فوری و پایدار در غزه است.

گفتگوی تلفنی صدر اعظم آلمان با نخست وزیر رژیم صهیونیستی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • فرمانده ارتش پاکستان با رئیسی دیدار و گفتگو کرد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه