Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@06:29:54 GMT

ترافیک روان در معابر پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۴۴۵۸

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از تردد روان در اکثر معابر شهر تهران خبر داد. ناطقان: سردار مهماندار صبح امروز (دوشنبه) در گفتگویی تلویزیونی با اشاره به پیش بینی هواشناسی برای بارش برف و باران از روز گذشته، گفت: بارندگی ها برابر پیش‌بینی هواشناسی از صبح امروز آغاز شد که در قسمت های شمالی تهران بارش ها به صورت برف بوده است ولی عموما در اکثر مناطق تهران شاهد بارش باران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: شهرداری تهران از شب گذشته بر اساس پیش بینی ها تمهیدات لازم را در نظر گرفتند و کار پاشیدن شن و نمک در سطح معابر انجام شد بر همین اساس در حال حاضر مشکل خاصی در سطح شهر مشاهده نمی شود و تردد روان ادامه دارد و در معابر تهران مشکلی نداریم.

وی ادامه داد: خوشبختانه روز گذشته با اعلامی که درخصوص جلوگیری از ترددهای غیرضرور با توجه به پیش بینی بارش ها شده بود مورد توجه شهروندان قرار گرفت و امروز هم شاهد بار ترافیکی مناسبی هستیم لذا یکبار دیگر از شهروندان درخواست می‌کنیم از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند و با رعایت فاصله طولی و در مناطقی که بارش برف داریم برای تردد حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره ورودی های شهر تهران هم گفت: ورودی شمال شرقی تهران در حال حاضر با بارش برف مواجه است و در ورودی غربی تهران نیز با بارش باران مواجه هستیم. منبع: ایسنا برچسب ها: ترافیک روان ، معابر پایتخت ، روز بارانی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ترافیک روان معابر پایتخت روز بارانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی شدید و تگرگ در ۳ استان کشور / پیش‌بینی آب‌گرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارندگی شدید و ریزش سنگ در سه استان کشور و پیش‌بینی آب‌گرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی اظهار کرد: بر اساس هشدار صادر شده، امروز _شنبه بیست‌وپنجم فروردین_ در استان‌های خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی و جنوب سیستان و بلوچستان شاهد بارندگی شدید، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نقاط مستعد تگرگ، در ارتفاعات بارش برف و احتمال ریزش سنگ از کوهستان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، احتمال اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی، آب‌گرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب خواهیم بود، افزود: طی امروز در مناطق مذکور، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، طغیان رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، صاعقه، ریزش سنگ در نواحی کوهستانی، خسارت به سازه‌های موقت و خسارت به صنعت کشاورزی دور از انتظار نیست.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به لزوم اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها و بازگشایی دهانه پل‌ها خاطرنشان کرد: افراد باید نسبت به فاصله گرفتن از رودخانه‌ها و مسیل‌ها و استقرار نداشتن در مناطق مرتفع، پرهیز اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، همراه داشتن تجهیزات لازم و سوخت کافی هنگام سفر با خودرو، خودداری از چرای دام و تردد نداشتن عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع و انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان‌های مسقف، اقدام کنند.

کد خبر 744009

دیگر خبرها

  • شهرداری به دنبال ساماندهی محل پارک موتورسیکلت‌ها در پهنه مرکزی پایتخت
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • ایجاد ۵٠ محل برای پارک موتورسیکلت‌ها در قلب پایتخت
  • ترافیک روان در معابر و بزرگراه‌های پایتخت
  • اجرای بیش از ۱۰ هزار متر طول خط کشی محوری در منطقه ۱۵
  • تداوم بارش باران در خراسان رضوی
  • ترافیک پر حجم اما روان در پایتخت  
  • فیلم | باران بهاری و آب‌گرفتگی معابر بجنورد
  • بارندگی شدید و تگرگ در ۳ استان کشور / پیش‌بینی آب‌گرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب