Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اصغر عطایی مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران، در خصوص وضعیت معابر شهری به واسطه بارش برف و باران گفت: همانطور که پیش از این اعلام کرده بودیم تمهیدات ویژه‌تری نسبت به روز شنبه برای مواجهه با برف و باران امروز اندیشیده شده بود.

وی گفت: از حوالی ساعت 3 بامداد بارش‌ها در شمال شهر تهران به خصوص آغاز شد و پس از مدتی بارش برف تبدیل به باران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطایی گفت در حال حاضر با توجه به تمهیدات اندیشیده شده کار برف روبی در معابر انجام شده و شن پاشی‌های لازم انجام شده است و خوشبختانه هیچ معبر و شریان بسته‌ای نداریم.

وی افزود: در برف روز شنبه مناطق شمالی مثل مناطق یک و دو، دچار برف گرفتگی شده بود که خوشبختانه امروز این پدیده را در آن مناطق نداشته‌ایم.

برفی که در کوچه پس‌ کوچه‌ها مانده است

هر چند بر اساس اعلام مسئولان شهری برخلاف بارش برف و باران از بامداد امروز شریان‌ها و معابر اصلی دچار برف گرفتگی نشده است اما مشاهدات خبرنگار فارس از کوچه پس کوچه‌های شهر حکایتی دیگر را دارد. در حال حاضر برخی کوچه پس کوچه‌های مناطق شمالی شهر درگیر شده و شهروندان توان خروج از خانه خود را ندارند. البته عطایی در این خصوص گفته است کارگران خدمات شهری بلافاصله نسبت به تمیز کردن کوچه‌ها نیز اقدام خواهند کرد.

پیش از این مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفته بود به اندازه کافی شن مخصوص در مخازن زرد رنگ وجود دارد تا شهروندان از آن برای تمیز کردن کوچه‌های فرعی و مقابل درب منازل بتوانند استفاده کنند.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران پاکسازی خیابان‌ها و شریان‌های اصلی از برف اصغر عطایی برف روبی در معابر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران برف روبی در معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران بهاری خیابان‌ها چابهار را هم سیلابی کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، شال فروش معاون برنامه ریزی و‌توسعه فرمانداری چابهار گفت:در مناطقی که معابر و یا منازل دچار آبگرفتگی شده اند نیرو‌های خدمات رسان مشغول راهسازی آب هستند.
وی گفت: درپی بارش‌های شب گذشته و صبح امروز، به زیرساخت‌های شهری چابهار خسارت وارد کرده است که تیم‌ های ارزیاب با فروکش کردن آب در منطقه درحال ارزیابی خسارت‌ها هستند.
شال فروش گفت: تاکنون هیچگونه خسارت جانی در پی بارش‌ها در چابهار گزارش نشده است و‌زندگی مردم در شراط عادی در جریان است.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری چابهار گفت: درسطح شهر چابهار گزارش‌هایی مبنی بر آبگرفتگی منازل مردم، و‌مغازه‌ها گزارش شده است که گرو‌های امدادی به محل اعزام شدند ودر حال خدمات رسانی هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نبود زیر ساخت‌ ها باعث جمع شدن باران در خیابان های شهر زابل
  • آخرین خبرها از سیل جنوب | اینجا هنوز در محاصره آب است
  • بارش شدید باران و آب‌گرفتگی سبب فوت کودک دارابی شد
  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • باران بهاری خیابان‌ها چابهار را هم سیلابی کرد
  • بارش تندری و شدید باران در خیابان های زاهدان + فیلم | حجم بارندگی را ببینید
  • بازدید استاندار سیستان وبلوچستان ازمحور ترانزیتی چابهار_نیکشهر
  • جزئیات پیاده روسازی در تهران | در این دو سال چقدر پیاده رو مناطق مناسب سازی شده‌اند؟
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محور ترانزیتی چابهار -نیکشهر