Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:40:17 GMT

کشف کالای قاچاق میلیاردی در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۴۵۲۷

کشف کالای قاچاق میلیاردی در زنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار  جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور بیجار – قیدار به ۳ دستگاه خودرو مشکوک و برای بررسی بیشتر آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از این خودرو‌ها تعداد ۹۷۹ ثوب البسه، ۷۰ تخته پتو، ۵۰۹ متر پارچه و ۲۳ جفت کفش قاچاق کشف، که بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالای کشف شده بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی استان زنجان در خاتمه اظهار داشت: در این رابطه ۳ نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.     انتهای پیام/ر کشف کالای قاچاق به ارزش  بیش از یک میلیارد ریال در استان زنجان   

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  سردار دوستعلی جلیلیان گفت : ماموران ایست و بازرسی سفیدآبه، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: با هماهنگی‌های لازم قضائی در بازرسی از این خودرو ۲۰۲ حلقه لاستیک خارجی کامیون که قاچاق و فاقد مجوز بوده کشف شد.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک نفر متخلف در این رابطه بیان داشت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال اعلام کردند.
سردارجلیلیان شهروندان خواسات: هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • کشف کالای قاچاق در دهلران