Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای ضمن تکرار ادعاهای واهی خود علیه برنامه‌ هسته‌ای ایران، از عده‌ معدودی افراد که به بهانه سهمیه‌بندی و قیمت جدید بنزین با ایجاد بی‌نظمی در چند شهر کشور دست به تخریب اموال عمومی زدند، حمایت کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، کاخ سفید یکشنبه شب با انتشار بیانیه‌‍ای مداخله جویانه از اغتشاشات و آشوب طلبیها در ایران حمایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاخ سفید در بیانیه اش بار دیگر در امور داخلی ایران دخالت کرد و خود را حامی آشوبگران در ایران معرفی کرد.
دولت آمریکا در این بیانیه خود مدعی شد: «آمریکا از تظاهرات صلح‌آمیز مردم ایران حمایت می‌کند. ما استفاده از خشونت و محدود کردن اینترنت را محکوم می‌کنیم. تهران متعصبانه برنامه‌های هسته‌ای و موشکی را دنبال و از تروریسم حمایت می کند».
این بیانیه کاخ سفید که با ادعای حمایت از مردم ایران صادر شده، در حالی است که دولت آمریکا اردیبهشت سال گذشته به صورت یکجانبه و غیر قانونی از برجام خارج شد و تمامی تحریم‌هایی را که به واسطه این توافق علیه ایران برداشته شده بود را بازگرداند.
پیشتر سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در واکنش به ابراز حمایت وزیر خارجه آمریکا با عده ای آشوبگر، گفت: اینگونه اظهارنظرهای ریاکارانه و مزورانه حاوی هیچگونه همدردی صادقانه و دلسوزانه ای نیست.
سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ابراز حمایت و همراهی وزیر امور خارجه آمریکا با عده ای آشوبگر در برخی شهرهای ایران، ضمن تقبیح و محکومیت اینگونه حمایت ها و اظهارات مداخله جویانه گفت: مردم عزتمند ایران بخوبی می دانند که اینگونه اظهارنظرهای ریاکارانه و مزورانه حاوی هیچگونه همدردی صادقانه و دلسوزانه ای نیست و اقدامات عده ای هرج و مرج طلب و تخریب گرِ مورد حمایت امثال ایشان به هیچ‌ وجه سنخیتی با روش و منش قاطبه مردم فهیم و بصیر ایران ندارد.
موسوی با اشاره به نیات شوم و بدخواهانه دولت ایالات متحده آمریکا خصوصا وزیر خارجه این رژیم نسبت به مردم کشورمان افزود: جالب است اظهار همدردی با مردمی انجام می شود که تحت فشار تروریسم اقتصادی آمریکا قرار داشته و پیش از این نیز از زبان همین فرد به صراحت بیان شد که باید به مردم ایران گرسنگی داد تا در مقابل ما تسلیم شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کاخ سفید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرس سابق تسلیحات سازمان ملل : پاسخ تلافی جویانه ایران عامل « بازدارندگی » است

«اسکات ریتر» بازرس سابق تسلیحات سازمان ملل متحد گفت: پاسخ تلافی‌جویانه ایران [علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی] عامل برقراری مجدد «بازدارندگی»‌ علیه اسرائیل و آمریکا بود.   به گزارش عصر خبر، این تحلیلگر سیاسی روز یکشنبه در مصاحبه با اسپوتنیک، ضمن تأکید بر «پیام قدرتمند شب گذشته ایران به رژیم اسرائیل» اعلام کرد: «مقام های نظامی رژیم اسرائیل در بررسی خسارات وارده در نتیجه پاسخ نظامی ایران درک خواهند کرد که ایران آگاهانه تصمیم به واکنشی گرفت که چندان مرگبار نباشد».   این افسر اطلاعاتی سابق تفنگداران دریایی آمریکا تأکید کرد: پاسخ ایران در واقع ارسال سیگنالی به اسرائیل و ایالات متحده بود مبنی‌بر اینکه می‌تواند همین حمله را در نواتیم، رامونا یا هر منطقه دیگر در اسرائیل انجام دهد و هیچ‌ کاری از دست ایالات متحده و اسرائیل برنخواهد آمد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اعلام شد/ بایدن بیانیه صادر کرد
  • هیچ دولتی در کاخ سفید قادر به بستن شیر نفت ایران نیست
  • نشریه بریتانیایی: اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست
  • بایدن از پس تبعات تحریم نفت ایران برنمی‌آید
  • حمایت رسمی نخست وزیر مالزی از اقدام تلافی جویانه ایران
  • واشنگتن‌پست: تحریم ایران برای آمریکا دشوار است
  • واکنش کاخ سفید به احتمال حمایت آمریکا از اوکراین
  • عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل تکرار دوباره انقلاب شکوهمند اسلامی بود
  • واکنش کاخ سفید به احتمال حمایت مشابه آمریکا از اوکراین
  • بازرس سابق تسلیحات سازمان ملل : پاسخ تلافی جویانه ایران عامل « بازدارندگی » است