Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم نصری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سهمیه سوخت سواری‌های کرایه عمومی بین شهری با پلاک "ع"   به میزان ماهانه ۷۵۰ لیتر برای ناوگان تک‌سوز و ۴۵۰ لیتر برای ناوگان دوگانه سوز اختصاص می یابد.

وی ادامه داد: سهمیه بنزین شش روز پایانی آبان‌ماه و همچنین آذرماه این ناوگان تا ابتدای آذرماه امسال در کارت سوخت آنها شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: این سهمیه، سهمیه پایه است و متناسب با مسافتی که سواری‌های عمومی بین شهری در استان طی خواهند کرد و با سامانه پیمایش سنج مشخص می شود سهمیه نهایی سوخت این ناوگان در کارت سوخت آنها شارژ می‌شود.

نصری افزود: سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی حمل کالا و مسافر گازوئیل است و  با توجه به اینکه قیمت این سوخت افزایش نداشته است لذا هیچ افزایش قیمتی در هزینه حمل کالا و مسافر نباید وجود داشته باشد لذا هر گونه افزایش قیمت در این خصوص تخلف است.

وی اضافه کرد: شهروندان می توانند هرگونه تخلف و افزایش قیمت در حمل و نقل عمومی بار و مسافر جاده ای را به سامانه مدیریت ارتباط شهروندی وزارت راه و شهرسازی به آدرس  www.shahrah.mrud.ir ، سامانه "سامد" با تلفن ۱۱۱، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۵۲۵ و  تلفن های ۳۸۵۱۹۵۰۲ برای حمل و نقل مسافری، ۳۳۱۵۸۵۴۱ برای حمل و نقل کالا و تلفن ۳۳۴۱۱۰۰۰ برای موضوعات راهداری گزارش کنند.

برچسب‌ها راهداری خراسان رضوی سهمیه بندی بنزین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری خراسان رضوی سهمیه بندی بنزین راهداری خراسان رضوی سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در کمتر از یک ماه در خراسان رضوی

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سرتیپ دوم مجید شجاع در گفتگویی اظهارکرد: مرزبانان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی اظهارکرد: در راستای برخورد با قاچاقچیان سوخت و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، در حین کنترل خودروهای خروجی از کشور و نیز انجام گشت های منظم در حوزه استحفاظی با تنگ کردن عرصه فعالیت قاچاقچیان، این میزان سوخت قاچاق را به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال از ۹ دستگاه خودرو کشف کردند.

وی با بیان اینکه مرزبانان این استان ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از ابتدای امسال کشف و ضبط کردند، گفت: قاچاق سوخت در مرزهای خراسان رضوی به ویژه حوزه هنگ تایباد به صورت بطری های یک و نیم لیتری بود و در این راستا نیز افرادی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: قاچاقچیان سوخت بدانند خروج سرمایه ملی از کشور به صورت غیرمجاز به اقتصاد کشور خسارت وارد می کند از این رو مرزبانان قاطعانه در برابر آنها ایستاده اند و برخورد قانونی با آنها صورت خواهد گرفت.

شایان ذکر است، استان خراسان رضوی از شمال و شمال شرق ۵۳۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان و از شرق حدود ۳۰۲ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895804

دیگر خبرها

  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین و جمع آوری کارت های سوخت
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • ۳۹ میلیون لیتر نفت‌گاز بین کشاورزان غرب خراسان رضوی توزیع شد
  • کرایه حمل کالا درون شهری در انتظار دستور جدید
  • افزایش 14 درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون‌شهری یزد
  • مرزبانان خراسان رضوی ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند
  • کشف و ضبط ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در کمتر از یک ماه در خراسان رضوی