Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز ، به دنبال اظهارات مداخله جویانه مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا درباره اغتشاشات و آشوبهای چند روز گذشته در ایران، کاخ سفید نیز طی بیانیه‌ای این مواضع را تکرار کرد.

کاخ سفید در بیانیه کوتاه خود آورده است: «ایالات متحده از مردم و اعتراضات مسالمت جویانه آنها علیه حکومت حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما استفاده از نیروی کشنده و محدودیتهای شدید علیه اعتراضات را محکوم می‌کنیم.»

این بیانیه در ادامه مدعی شده است، «ایران به طور متعصبانه در حال ادامه برنامه هسته‌ای و برنامه موشکی خود است و از تروریسم حمایت میکند و یک ملت پرافتخار را تبدیل به حکایت هشداردهنده‌ دیگری کرده که وقتی طبقه حاکم مردم خود را رها می‌کند و به دنبال ثروت و قدرت شخصی می‌رود رخ می‌دهد.»

پیش از این، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ابراز حمایت و همراهی مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا با عده‌ای آشوبگر در برخی شهرهای ایران، ضمن تقبیح و محکومیت اینگونه حمایت ها و اظهارات مداخله جویانه گفت: مردم عزتمند ایران به خوبی می دانند که اینگونه اظهارنظرهای ریاکارانه و مزورانه حاوی هیچگونه همدردی صادقانه و دلسوزانه ای نیست و اقدامات عده ای هرج و مرج طلب و تخریب‌گر مورد حمایت امثال ایشان به هیچ‌ وجه سنخیتی با روش و منش قاطبه مردم فهیم و بصیر ایران ندارد.

156 / 156 اعتراضات ایران مایک پامپئو کاخ سفید

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اعتراضات ایران مایک پامپئو کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمندان استان اصفهان از عملیات «وعده صادق» حمایت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، هنرمندان اصفهان در پی حمایت از وعده صادق بیانیه‌ای را صادر کردند که در قسمت‌هایی از متن این بیانیه آمده است: نمایش تاریخی و خیره کننده پرواز ابابیل های سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران بر آسمان رژیم اشغالگر قدس، برگ ذرینی از نمایش شکوه قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در شکست دکترین امنیتی اسرائیل و پایان هیمنه رژیم صهیونیستی بود.

هنرمندان در این بیانیه تاکید کرده‌اند: عملیات وعده صادق به معنای آغاز جنگ با اسرائیل نیست بلکه این اقدام برای تغییر معادلات قدرت و پیشگیری از جنگ است.

در این بیانیه تصریح شده است: ما هنرمندان نصف جهان با قدردانی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در انجام موفقیت‌آمیز این عملیات راهبردی خاطر نشان می‌کنیم رژیم صهیونیستی با سانسور رسانه‌ها، تولید اخبار جعلی و ایجاد شبهات به صورت گسترده به دنیا این است که این پیروزی عظیم را با کمک رسانه‌های خود به شکست تبدیل کند.

هنرمندان در این بیانیه خواستار این شده‌اند که مردم شریف ایران در حمله رسانه‌ای و روانی مراقبت کنند تا در روایت‌ها هم پیروز میدان باشیم.

کد خبر 6080102

دیگر خبرها

  • بیانیه قدردانی حماس از حمله ایران به اسرائیل
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند
  • نشریه بریتانیایی: اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست
  • حمایت رسمی نخست وزیر مالزی از اقدام تلافی جویانه ایران
  • هنرمندان استان اصفهان از عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل تکرار دوباره انقلاب شکوهمند اسلامی بود
  • تمجید مردم غزه از حمله تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست
  • فایننشال تایمز: اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست
  • فاینشال تایمز: اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست