Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش  صدای ایران، علی لاریجانی در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از بیانات روز اخیر مقام معظم رهبری گفت: رهبری با سخنان راهگشا و حکیمانه خود در روز گذشته مسیر اصلی حرکت مردم و مسئولان را در مورد حوادث چند روز اخیر روشن کردند که ضمن توجه جدی به شرایط کشور همه بخش‌های حکومت همت به حل مسائل مردم و رفع دغدغه‌های آنها داشته باشند مخصوصا در کنترل قیمت‌ها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه‌ی سخنان خود با تاکید بر هماهنگی قوای کشور در شرایط فعلی اظهار کرد: توجه دادن مقام معظم رهبری به همگان در زمینه‌ی رفتار ظالمانه اغتشاش‌گران و آشوب‌طلبان و تاکید بر امنیت کشور و وفاق همه قوا دسیسه‌ای چند جانبه را بیش از گذشته آشکار می‌کند مخصوصا وقتی وزیر خارجه بی‌آبروی آمریکا با بی‌شرمی و فرصت‌طلبی احمقانه آشکارا از آتش زدن مردم حمایت کرده و آن را دفاع از مردم می‌خواند. وزیر امور خارجه آمریکا با این اقدام به خوبی رفتار دروغین و ریاکارانه خود را به ملت ایران نشان داد. هدف آمریکا نسبت به ایران چیزی جز بهم ریختن امنیت کشور و آتش زدن منافع ملت نیست.
لاریجانی با اشاره به کنش نمایندگان در شرایط فعلی خطاب به مقام معظم رهبری گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن بیانات عمیق حضرت عالی تبعیت از مسیر ترسیم شده را لازم دانسته و پیگیری دغدغه‌ها در زمینه‌ مشکلات اقتصادی را با جدیت دنبال خواهند کرد. نمایندگان همچنین با همگرایی بیشتر مجالی برای آشفته‌سازی کشور توسط آمریکا و نوکران منافق و ضد انقلاب نخواهند داد.
به گزارش ایسنا وزیر امور خارجه آمریکا و سخنگوی وزارت خارجه این کشور در اظهارات مداخله جویانه درباره مسائل داخلی ایران و اعتراضات به افزایش نرخ بنزین در ایران روز گذشته موضع گیری کردند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: لاریجانی علی لاریجانی هدف آمریکا امریکا و ایران فرصت طلبی صدای ایران ریس مجلس امنیت کشور آشفته سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران

به گزارش خبرآنلاین کنعانی تصریح کرد نهادهای آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهادهای ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند. 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشورها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار نمایند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899054

دیگر خبرها

  • بلینکن وارد چین شد
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • سفر رئیس جمهور به پاکستان ثبات، امنیت و منافع متقابل را تقویت می‌کند
  • بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت/ آمریکا در قبال فلسطین بر خلاف منافع ملی خود عمل کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه: موضوع استفاده از سلاح هسته‌ای هیچ جایگاهی در دکترین هسته‌ای و دفاعی کشور ندارد
  • بلینکن با دعوت وزیر خارجه چین راهی پکن می‌شود
  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات ذی‌ربط احضار سفیر سوئیس به سپاه را تکذیب کردند | تبادل پیام با آمریکا
  • ارتباط مستمر با سفیر سوئیس برای تبادل پیام با آمریکا
  • آغاز نشست سخنگوی وزارت خارجه
  • اردن: حمله به رفح چیزی جز قتل عام نخواهد بود