Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@14:33:19 GMT

محدودیت دسترسی به اینترنت با تصویب شورای امنیت

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۴۷۲۰

محدودیت دسترسی به اینترنت با تصویب شورای امنیت

یک مسؤول مطلع در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با فارس با اشاره به محدودیت اینترنتی طی روزهای جاری گفت: این محدودیت ارتباطی به وزارت ارتباطات ندارد و با تصویب شورای امنیت کشور (شاک) و ابلاغ دبیرخانه آن به اپراتورهای اینترنت صورت پذیرفته است.

وی خاطرنشان کرد: زمان برطرف شدن محدودیت اینترنت هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، در حال حاضر مکان‌های ضروری همچون روزنامه‌ها و سایت‌های خبری این محدودیت را ندارند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب قطعنامه آتش بس در غزه

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک، بعد از نزدیک به ۶ ماه ناکامی و ناتوانی شورای امنیت در برقراری آتش بس و محافظت از جان و مال و زندگی مردم بی دفاع غزه، با تصویب قطعنامه‌ای آتش بس فوری و پایدار در ماه رمضان را خواستار شده، اما در متن این قطعنامه از دائمی بودن آن چیزی گفته نشده است، این موضوع در این نشست مورد انتقاد قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

واسیلی نبنزیا سفیر روسیه در سازمان ملل در این جلسه گفت اینکه قطعنامه می‌گوید آتش بس فوری و پایدار در ماه رمضان، یعنی متاسفانه معلوم نیست بعد از پایان ماه رمضان، قرار است چه اتفاقی بیفتد! این عبارت را می‌توان به شکل‌های مختلف تفسیر کرد. باید کلمه دائمی هم در قطعنامه می‌آمد تا بتوانیم باور کنیم که این عبارت به جای پیشبرد عملیات غیرانسانی اسرائیل علیه فلسطینی ها، به نفع صلح خواهد بود.

عمار بنجاما سفیر الجزایر در سازمان ملل هم گفت: بعد از مدتی طولانی بالاخره شورای امنیت تصمیم گرفت که به حمام خون در غزه پایان دهد. شورای امنیت باید از اجرای کامل مفاد قطعنامه مطمئن شود.

ژانگ جون سفیر چین در سازمان ملل هم گفت: این قطعنامه خیلی دیر تصویب شد، اما با این حال اگر درست و کامل اجرا شود می‌تواند درباره اوضاع غزه امیدآفرین باشد.

ریاض منصور نماینده ناظر فلسطین در سازمان ملل همم در این نشست گوشزد کرد: شش نیم ماه طول کشید، بیش از صدهزار فلسطینی کشته، مجروح و معلول شدند و دو میلیون نفر هم گرفتار آوارگی و قحطی شدند تا بالاخره شورای امنیت خواستار آتش بس در غزه و توقف نسل کشی و جنایات اسرائیل شد.

نماینده امریکا به عنوان مانع اصلی تصویب قطعنامه آتش بس در شورای امنیت در تمام این حدود ۶ ماه بدون اشاره به عمق و گستردگی فجایع و جنایاتی که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب شده اعلام کرد اگرچه این قطعنامه را وتو نکرده، اما با همه بخش‌های آن موافق نبوده است.


اظهارات: 
واسیلی نبنزیا - سفیر روسیه در سازمان ملل
عمار بنجاما - سفیر الجزایر در سازمان ملل
ژانگ جون - سفیر چین در سازمان ملل
ریاض منصور- نماینده ناظر فلسطین در سازمان ملل


دیگر خبرها

  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • با فیبر نوری سرعت اینترنت ۱۰۰ برابر خواهد شد
  • وزیر ارتباطات: بخشی از لایحه امنیت کاربران برای تایید به قوه قضاییه ارسال شده است
  • توضیح وزیر ارتباطات درباره شرایط افزایش سرعت اینترنت
  • سخنگوی وزارت خارجه: تصویب قطعنامه شورای امنیت برای آتش بس در غزه اقدامی مثبت است، اما ناکافی
  • دهن‌کجی رژیم صهیونیستی به شورای امنیت/ جنگ ادامه دارد!
  • سخنگوی وزارت امور خارجه عنوان کرد؛ تصویب قطعنامه آتش بس در غزه گامی مثبت اما ناکافی
  • تصویب قطعنامه آتش بس در غزه
  • واکنش آمریکا به لغو سفر هیات اسرائیلی
  • شورای امنیت قطعنامه آتش‌بس در غزه را تصویب کرد