Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@04:02:48 GMT

تمدید مهلت انتخاب رشته ارشد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۴۷۵۲

سازمان سنجش آموزش کشور با تمدید مهلت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ اعلام کرد: داوطلبانی که تاکنون موفق به انتخاب رشته در این مرحله نشده اند می‌توانند تا پایان فردا به انتخاب رشته اقدام کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پیرو انتشار اطلاعیه مورخ ۲۲/۸/۹۸ بدین وسیله به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ می‌رساند: به منظور مساعدت با داوطلبانی که تاکنون موفق به انتخاب رشته در این مرحله نشده اند مقرر شده است به آن‌ها اجازه داده شود تا پایان روز سه شنبه مورخ ۲۸/۸/۹۸ به انتخاب رشته اقدام کنند لذا متقاضیان لازم است بر اساس مندرجات راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه مورخ ۲۲/۸/۹۸ به انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود حداکثر تا زمان تعیین شده منحصرا از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمنا داوطلبانی که قبلا انتخاب رشته کرده اند نیز در صورت تمایل می‌توانند به اصلاح و ویرایش اولویت‌های انتخابی خود تا تاریخ فوق الذکر اقدام کنند. مهلت انتخاب رشته برای رشته‌های مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی نیز تا ۲۸/۸/۹۸ تمدید می‌شود لذا داوطلبان لازم است به اطلاعیه‌ای که در این خصوص از طریق پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش آن دانشگاه منتشر می‌شود توجه کنند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ارشد انتخاب رشته تمدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت نام‌نویسی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: نام نویسی در آزمون‌های ورودی مدارس دوره اول و دوم استعداد‌های درخشان و دوره دوم نمونه دولتی سال تحصیلی جدید، سه روز تمدید شده و داوطلبان تا فردا جمعه ۳۱ فروردین مهلت دارند برای نام نویسی اقدام کنند.

وی افزود: دانش آموزانی که نام نویسی خود را تکمیل نکرده‌اند نیز می توانند اطلاعات خود را ویرایش اطلاعات و نسبت به پرداخت وجه اقدام کنند.

بهرام پور گفت: پس از پایان مهلت مقرر، دانش آموزانی که نام نویسی خود را تکمیل نکرده‌اند از سامانه ثبت نام حذف می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش کیش گفت: دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون های ورودی سمپاد و نمونه دولتی می توانند به نشانی my.medu.ir  مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت نام‌نویسی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته مجازین آزمون دکتری از شنبه
  • زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری ۱۴۰۳
  • زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد+ لینک www.azmoon.org
  • زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام شد+ آدرس سایت www.azmoon.org
  • اعلام زمان انتشار کارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «P.h.D» سال ۱۴۰۳