Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:14:24 GMT

خدمت به محرومان واجب‌ترین اعمال است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۴۸۳۷

خدمت به محرومان واجب‌ترین اعمال است

آیت الله مصطفی علما یکشنبه شب در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بر ارائه خدمات پزشکی به عموم مردم بخصوص محرومان جامعه تاکید کرد و افزود: ارائه خدمات درمانی و پزشکی به مردم باید به عنوان یک اصل مهم، توسط مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی مورد توجه قرار گیرد.

وی با تشکر از برنامه‌ها و خدمات عموم پزشکان، پرستاران و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، این کارها را جزو بهترین اعمال در پیشگاه خداوند متعال برشمرد و بر استمرار آن تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار، محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ارائه گزارشی از برنامه‌های این دانشگاه برای توسعه خدمات پزشکی، از حضور پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک از تهران در کرمانشاه به عنوان نقطه عطفی در ارائه خدمات گسترده به بیماران یاد کرد.

اکنون ۲ هزار و ۶۸۰ تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است. 

برچسب‌ها مصطفی علماء علوم پزشکی بهداشت و درمان کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علوم پزشکی بهداشت و درمان کرمانشاه علوم پزشکی بهداشت و درمان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول تیم بسیج جامعه پزشکی اعزامی گفت: پزشکان متخصص اطفال داخلی و زنان و زایمان در این تیم همراهی کردند.
مودت افزود: طرح بسیج پزشکی با هدف حفظ و ارتقای تندرستی مردم به صورت مداوم با همراهی پزشکان بسیجی در مناطق مختلف روستایی استان انجام می‌شود.
وی ادامه داد: با سفر یک روزه پزشکان به این دهستان، ۲۰۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • طرح سلامت خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار خانوار اجرا می‌شود