Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@23:45:18 GMT

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۴۸۷۳

اخبار مهم روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸

۱۰:۰۲

پیش‌بینی بارش در اغلب مناطق کشور/ شدت برف در تهران

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا (دوشنبه و سه‌شنبه) سواحل شمالی، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های البزر، جنوب غرب، جنوب و بخش‌هایی از شمال غرب و غرب، بارش برف و باران و وزش باد خواهند داشت و بارش در مناطق جنوبی همراه با رعد و برق خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریبا گودرزی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: امروز ( ۲۷ آبان) شدت بارش در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، نیمه غربی فارس، نیمه شرقی خوزستان، جنوب لرستان و شمال و مرکز خلیج فارس است.

وی ادامه داد: این وضعیت جوی، فردا (سه‌شنبه) در بوشهر، برخی نقاط فارس، مرکز خلیج فارس این وضعیت وجود دارد. آب‌گرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، احتمال رخداد سیلاب، لغرندگی جاده‌ها، مه آلوده بودن جاده‌های کوهستانی و کاهش دید در این مناطق خواهیم داشت.

گودرزی درباره وضعیت جوی تهران گفت: تهران امروز ابری و برخی ساعات بارش برف را خواهد داشت، از حوالی ظهر بارش برف در تهران تشدید می‌شود. این وضعیت جوی تا فردا صبح ادامه دارد و تا ظهر فردا شاهد بارش در پایتخت خواهیم بود و تا از حوالی ظهر فردا بارش‌ها به صورت پراکنده ادامه خواهد یافت.

Fararu.com Fararunews @ ۰۹:۵۷

 پرداخت حمایت معیشتی به خانوارها از امشب آغاز می‌شود

مرحله نخست پرداخت مبالغ حمایت معیشتی به خانوارهای ایرانی امشب انجام می‌شود که براساس اعلام رئیس جمهوری سه مرحله ۲۰ میلیون نفری را شامل خواهد شد.

قرار است مبالغ حمایت معیشتی در سه مرحله واریز شود که مرحله نخست در ۲۷ آبان (امشب)، مرحله دوم در ۳۰ آبان (پنجشنبه) و مرحله سوم در ۲ آذر (شنبه) پرداخت می‌شود.

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: هر کدام از این مرحله ها از ۲۰ میلیون نفر حمایت معیشتی انجام می‌شود که در مجموع شامل ۶۰ میلیون نفر (۱۸ میلیون خانوار) خواهد شد.

کارگران، کارمندان، معلمان، روستاییان و عشایر، مستری بگیران، مددجویان کمیته امداد، مددجویان بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، بازنشستگان و اقشار کم درآمد ازگروه‌هایی به حساب می آیند که بسته‌های حمایتی به آنها پرداخت می‌شود.

Fararu.com Fararunews @

منبع: فرارو

کلیدواژه: اخبار مهم اخبار داغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز و فردا، ثبت نام جامانده‌های مرحله دوم آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سازمان سنجش کشور اعلام کرد: داوطلبانی که موفق به ثبت نام در مرحله دوم آزمون سراسری نشدند امروز چهارشنبه ۲۹ و فردا پنجشنبه ۳۰ فروردین می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

به همین منظور سازمان سنجش درباره آخرین تمدید زمان ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم اطلاعیه‌ای صادر کرد:

پیرو اطلاعیه‌های تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ و ۱۴۰۳/۰۱/۱۲ و همچنین انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۶، به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در این آزمون می‌رساند، با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی‌که تا تاریخ تعیین شده (۱۴۰۳/۰۱/۱۶) به دلیل تعطیلات عید نوروز موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند، برای آخرین بار ترتیبی اتخاذ شده است که از روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ لغایت روز پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ نیز بتوانند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند؛ لذا داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های مذکور که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org قابل دسترس است، نسبت به ثبت‌نام در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام نمایند.

لازم به تاکید است این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.

ضمناً برای داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام نموده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات برای آنها وجود ندارد.

یادآوری می‌شود آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) در روز‌های پنجشنبه و جمعه به‌تاریخ ۰۷ و ۱۴۰۳/۰۴/۰۸ برگزار خواهد شد.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها هم روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مصرف در تنگنای نااطمینانی؛ دولت کار خودش را می‌کند
  • آغاز بارش های رگباری بهاره از فردا
  • بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرامی‌گیرد
  • بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرا می‌گیرد
  • اجاره آپارتمان های در مناطق۲۲گانه تهران چقدر است ؟ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه
  • پیش‌بینی وضعیت جوی و دریایی آرام برای بوشهر
  • امروز و فردا، ثبت نام جامانده‌های مرحله دوم آزمون سراسری
  • بارش برف در ارتفاعات