Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اقدام ذوالنور برای استیضاح رئیس جمهور و رئیس مجلس را نشان دهنده درک جناحی از امنیت ملی دانست.

به گزارش «تابناک»، علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تلاش یک نماینده برای استیضاح رئیس جمهور و رئیس مجلس در پی مصوبه سران قوا برای افزایش قیمت بنزین گفت: با توجه به اجرای تصمیم سران سه قوه مبنی بر افزایش قیمت بنزین و نارضایتی های مردم که در برخی موارد جنبه امنیتی هم پیدا کرده امروز اولویت اول در جلب رضایت مردم تأمین آرامش و امنیت کشور است و اساساً همه دلسوزان کشور در تحلیل موضوع با نگاه به تقویت رفاه مردم و حفظ آرامش عمومی نسبت به اعتراضات اخیر واکنش نشان می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شرایطی که رهبری از رئیس جمهوری حمایت می‌کند برخی مدعیان ولایت در مجلس به دنبال پایین کشیدن رئیس‌جمهور هستند، تحلیل واقع‌بینانه این است که برخی مخالفان دولت از شکست سنگین خود در انتخابات ریاست جمهوری با موج سواری بر اعتراضات مردم عقده گشایی می کنند.

این عضو هیات رییسه مجلس ادامه داد: فردی که برای طرح دو فوریتی لغو مصوبه سران قوا در خصوص افزایش قیمت بنزین میدان داری می کرد یک شبه تغییر مسیر داد و به جای اندیشه برای امنیت و آرامش کشور به فکر تصاحب قدرت از طریق جابجایی رئیس‌جمهور قانونی کشور است.

رحیمی با بیان اینکه «افراطیون رئیس قوه قضاییه را بی نقص می دانند»، گفت: مخالفت های افراطی با رئیس‌جمهور و رئیس مجلس نشان می‌دهد مخالفان در عمل اعتقادی به رای مردم و دموکراسی ندارند. به نظر می‌رسد اظهارات و اقدامات رئیس کمیسیون امنیت ملی و تلاش برای استیضاح رئیس جمهور و رئیس مجلس نشان از درک جناحی از امنیت ملی دارد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اظهارات هفته گذشته ذوالنوری مبنی بر به زیر کشیدن رییس جمهور، گفت: برخی اعضای کمیسیون امنیت ملی هم در پی شکایت از آقای ذوالنوری به خاطر اظهارات خلاف امنیت ایشان در هفته گذشته هستند.

وی همچنین یادآور شد: یکی از اعضای جبهه پایداری در مقابل درخواست آقای ذوالنوری برای امضای استیضاح رئیس جمهور از امضا امتناع کرد و گفت که شما برای شهرت امضا جمع می کنید و نه رضای خدا.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی ذوالنور کمیسیون امنیت ملی استیضاح حسن روحانی رئیس جمهور علی لاریجانی رئیس مجلس اعتراضات افزایش قیمت بنزین سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس جمهور به پاکستان ثبات، امنیت و منافع متقابل را تقویت می‌کند

به گزارش «نماینده»، وحید جلال زاده درباره سفر آیت الله ابراهیم رئیسی به پاکستان اظهار داشت: پاکستان از جمله کشورهای مهم در جهان اسلام است و یکی از راهبردهایی که دولت سیزدهم در این مدت پیگیری کرده، سیاست متوازن همسایگی و بهبود روابط با این کشور است.

وی با بیان اینکه روسای ایران و پاکستان همکاری‌های خوبی در این مدت با یکدیگر داشته اند، عنوان کرد: روسای جمهور دو کشور در سازمان ملل در مورد مسائل مرزی جلسات مهمی را برگزار کردند. همچنین دولت سیزدهم در بیش از دو سال گذشته نشان داده بر تعامل و همکاری در زمینه‌های مختلف با همسایگان منطقه‌ای تأکید دارد و اهمیت ایجاد روابط دیپلماتیک مستحکم و تلاش‌های مشترک را برجسته می‌کند تا ثبات، امنیت و منافع متقابل در منطقه تقویت شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به پاکستان در راستای ارتقای ظرفیت‌های حوزه‌های امنیتی، اقتصادی و فرهنگی است، تصریح کرد: آیت الله رئیسی علاوه بر دیدار با نخست وزیر پاکستان قرار است به کراچی که به عنوان ایران کوچک نامیده می‌شود و لاهور که شهر اقبال لاهوری است، سفر کند که به طور قطع در حوزه ارتقای فرهنگ دو کشور و دیدار با مسلمانان اثرات قابل قبولی را شاهد خواهیم بود.

جلال زاده با بیان اینکه پس از عملیات وعده صادق و استقبال جهان اسلام از پاسخ جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی، پاکستان از جمله کشورهای حامی ایران بود، عنوان کرد: همانگونه که آیت الله رئیسی هم عنوان کرد، مردم پاکستان همواره از اسلام و ارزش‌های اسلامی، مظلومان فلسطین و غزه دفاع کرده‌اند و مردم در شهرهای مختلف این کشور آزادی قدس شریف را فریاد زده و مدافع حق و عدالت هستند.

وی مردم پاکستان را محب اهل بیت عصمت و طهارت دانست و خاطرنشان کرد: مسلمانان پاکستان به حضرت علی بن موسی الرضا(ع) بسیار ارادت دارند و در سفرهای متعدد به مشهد الرضا، این ارادت و علاقه مندی را نشان داده اند که این رویکرد بر توسعه روابط فرهنگی بین دو کشور می افزاید.

به گزارش ایرنا، آیت الله رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران امروز- دوشنبه - سوم اردیبهشت ماه - به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی به پاکستان سفر کرد.

رئیس جمهور در این سفر ۲ روزه خود پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان، با محمد شهباز شریف دیدار خصوصی داشت و به اتفاق وی نشست مشترک هیات‌های عالی‌رتبه دو کشور برگزار شد.

آیت الله رئیسی در این سفر همچنین با آصف‌ علی زرداری همتای پاکستانی خود ملاقات می‌کند و قرار است در برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفت‌ وگو کند.

سفر به شهر لاهور قلب فرهنگی پاکستان و شهر کراچی به عنوان قلب اقتصادی این کشور از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در ادامه سفر خود به پاکستان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سفر رئیس جمهور به پاکستان ثبات، امنیت و منافع متقابل را تقویت می‌کند
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد
  • رئیسی: امنیت پاکستان را امنیت خود می‌دانیم
  • رئیسی: ایران امنیت پاکستان را امنیت خود می‌داند
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به سفر رئیسی به پاکستان
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت‌ملی به سفر رئیسی به پاکستان
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • واکنش مقامات ترکیه به توئیت وزیر امور خارجه اسرائیل
  • احمدی نژاد نیامد، محصولی و حسین شریعتمداری آمدند /حسین دهقان همنشین علی لاریجانی شد /احمد توکلی هم بود+تصاویر