Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@22:39:06 GMT

جزئیات تخلف ۱۶ میلیون یورویی در حوزه تجهیزات پزشکی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۴۸۹۹

جزئیات تخلف ۱۶ میلیون یورویی در حوزه تجهیزات پزشکی

وزیر بهداشت گفت: طبق بررسی‌های انجام شده یک ماه قبل مشخص شد شرکت‌های دریافت کننده ارز تجهیزات پزشکی نتوانسته‌اند اسنادشان بالغ بر دریافت ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار یورو از ارز‌های دریافتی را به ما ارائه کنند و ما نیز نتوانستیم به این اسناد دست پیدا کنیم.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سعید نمکی وزیر بهداشت در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار ارز تخصیص یافته به شرکت‌های تجهیزات پزشکی توضیح داد: این مورد توسط وزارت بهداشت پیگیری شد و بنده حدود شش ماه برای بررسی این پرونده وقت صرف کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمکی افزود: این شرکت‌ها موظف بودند اطلاعات خود را در خصوص خرید اجناس به ما ارائه کنند که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: پس از بررسی‌ها به رقم‌های نسبتا بالایی رسیدیم که متوجه شدیم برخی دریافت‌کنندگان ارز اوراق و اسنادشان را به وزارت بهداشت تحویل نداده‌اند در همین راستا به شرکت‌ها وقت دادیم تا اسنادشان را به ما تحویل دهند.

وزیر بهداشت ادامه داد: طبق بررسی‌های انجام شده یک ماه قبل مشخص شد شرکت‌های دریافت کننده ارز تجهیزات پزشکی نتوانسته‌اند اسنادشان بالغ بر دریافت ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار یورو از ارز‌های دریافتی را به ما ارائه کنند و ما نیز نتوانستیم به این اسناد دست پیدا کنیم.

نمکی گفت: تمام این شرکت‌ها به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند و دستگاه قضا در حال پیگیری این تخلفات است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی سعید نمکی وزیر بهداشت تخلف تجهیزات پزشکی سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای سه تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان گفت:  بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان فریمان، نظارت مستمر بر واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی و برخورد قانونی با هرگونه تخلف در راستای تامین سلامت غذایی در سطح تولید و عرضه را در اولویت اهداف کاری خود قرار داده‌اند.

دکتر محمود ولایتی مقدم از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف‌های بهداشتی، موضوع را در تماس با سامانه تلفنی ۱۹۰ رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • نانو و تجهیزات پزشکی از حوزه‌های شاخص فناوری در ایران است
  • سازمان‌های بین‌المللی برای غزه جز ابراز همدردی کاری نمی‌کنند
  • آمادگی ایران برای تداوم همکاری‌های منطقه‌ای با سازمان جهانی بهداشت
  • کاهش حقوق گمرکی دارو و تجهیزات پزشکی از ۴ به یک درصد
  • کاهش حقوق گمرکی دارو و تجهیزات پزشکی
  • دریافت ۱۵ درصد حق کمیسیون تاکسی های اینترنتی منصفانه نیست
  • دکتر مرندی، چهره مؤثر در حوزه بهداشت و درمان کشور
  • نحوه دریافت تسهیلات غول‌های فناور/ ۳ فناوری اولویت‌دار مورد حمایت صندوق نوآوری کدامند؟
  • امحای سه تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در فریمان