Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@14:40:25 GMT

سهمیه بندی بنزین منفعت همگانی را به دنبال دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۴۹۲۸

سهمیه بندی بنزین منفعت همگانی را به دنبال دارد

حسین رحمانی هزار رود روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت از محل درآمد حاصل از اجرای طرح بر تامین بودجه و هزینه های دولتی استفاده نخواهد کرد و درآمدهای آن، بطور کامل به مردم پرداخت خواهد شد.

وی اضافه کرد: شرکت نفت و فرآورده های نفتی نیز در این شهرستان نسبت به پیش بینی و تامین سوخت برای شرایط غیر عادی اقدامات لازم را انجام داده و مناطق توزیع گاز "سی ان جی" نیز در حالت آمادگی کامل قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: به گونه ای برنامه ریزی شده که سهمیه سوخت شارژ شده در کارتها تا 6 ماه ذخیره شود و کسانیکه تاکنون نسبت به تهیه کارت سوخت و یا رفع نواقص آن اقدام نکرده اند، نگران سهمیه خود نباشند و در زمان مقتضی  نسبت به تهیه و سلامت کارت خود اطمینان حاصل کنند.

پیش از این، علی ربیعی سخنگوی دولت، محمود واعظی رئیس‌ دفتر رئیس جمهوری و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه از شامگاه جمعه تاکنون در اظهارنظرهایی جداگانه تأکید کرده‌اند که موضوع تغییر بهای بنزین مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا و تصمیم همه اجزای نظام است. همچنین دولت با توجه به دغدغه‌هایی که درباره معیشت مردم وجود دارد موظف است تا تمام پولی که از این مسیر به دست می‌آید در قالب یارانه‌ای جداگانه به حدود ۶۰ میلیون‌نفر از مردم ایران پرداخت کند و مهمترین مساله دولت در این اصلاح قیمت، اصلاح نظام پرداخت یارانه به نفع همه مردم بوده است.

دولت تاکید کرده است که به سرعت سازوکار پرداخت یارانه اصلاح قیمت بنزین اعلام می‌شود و ۶۰ میلیون ایرانی از آن بهره‌مند خواهند شد.

شهرستان سلطانیه با ۳۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری از مرکز استان زنجان قرار دارد.

برچسب‌ها فرمانداری سلطانیه سهمیه بندی بنزین آلودگی هوا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین آلودگی هوا سهمیه بندی بنزین آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا روحانی از گران شدن بنزین خبر نداشت؟

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت در واکنش به سخنان اخیر حسن روحانی رییس‌جمهوری سابق درباره رخدادهای مربوط به افزایش قیمت بنزین در آبان ۱۳۹۸ واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، «سپهر خلجی» در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس در واکنش به اظهارات اخیر حسن روحانی درباره گرانی بنزین در آبان ۱۳۹۸، نوشت: «لطفا با مردم صادق باشید و تاریخ را درست روایت کنید! در ۸ سال که با مردم صداقت نداشتید و نتیجه آن سقوط محبوبیت دولت به ۷ درصد در پایان دوره ریاست‌جمهوری شد اما حداقل امروز تمرین کنید که با مردم صادق باشید!

وی‬ افزود: هم وزیر کشور وقت و هم معاون وی بارها گفتند که از زمان دقیق اجرای گرانی بنزین خبر داشتید و معلوم نیست چرا حتی سخنان منصوبان خود را رد می‌کنید. در جلسه مورد اشاره هم اولاً گرانی بنزین قبلاً در دولتتان تصویب شده بود و صرفاً در یکی از جلسات هماهنگی سران قوا از جنبه اطلاع‌رسانی مطرح شد ‏و نه از جنبه تصویب.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت تصریح کرد: ثانیاً تنها نحوه هزینه کردِ درآمدهای ناشی از افزایش قیمت بنزین در جلسه سران تصویب می‌شود نه زمان و چگونگی اجرای آن! در همان جلسه و پس از آن به‌صورت مکتوب، آقای رییسی پیش‌شرط افزایش قیمت بنزین را صحبت با مردم و اقناع عمومی برای پذیرش ضرورت‌های این کار مطرح کردند، نه اجرای یک‌شبه و غافلگیر کردن مردم! طوری مردم را غافلگیر کردید که خودتان هم صبح جمعه فهمیدید! همین دروغگویی‌هاست که باعث رد صلاحیت می‌شه!

وی افزود: ‏البته آقای رییسی در هنگامه مسوولیت به توصیه خودش عمل کرد. در سال ۱۴۰۱ برای حذف رانتی ۴۲۰۰ با مردم صحبت کرد و افکار عمومی را جریان گذاشت و اقدامات جبرانی دولت را برای مردم تشریح کرد. بعد طرح بدون تنش اجرا شد.»

گفتنی است، حسن روحانی به‌تازگی در گفت‌وگویی اظهار کرده که از تاریخ دقیق افزایش قیمت بنزین در آبان ۱۳۹۸ اطلاع نداشته و از «زیرنویس شبکه خبر» متوجه افزایش قیمت بنزین شده است.

دیگر خبرها

  • واکنش تند عضو دولت رئیسی به سخنان روحانی درباره بنزین
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آقای روحانی، با مردم صادق باشید!
  • آیا روحانی از گران شدن بنزین خبر نداشت؟
  • دلیل رد صلاحیت حسن روحانی مشخص شد؟ | خلجی: آقای روحانی؛ لطفا با مردم صادق باشید!
  • واکنش رئیس اطلاع رسانی دولت به روحانی: با مردم صادق باشید
  • روایت رئیس سازمان برنامه و بودجه از بودجه ۱۴۰۲/ درآمدهای دولت چه تغییری کرد؟
  • یک تیر و ۲ نشان در بیشکک؛ آرش یوشیدا به دنبال سهمیه المپیک
  • روش‌های پرداخت الکترونیکی زکات فطره به مردم معرفی شود
  • افزایش ۴.۶ درصدی مصرف روزانه بنزین نسبت به سال قبل
  • افزایش ۴.۶ درصدی میانگین مصرف روزانه بنزین نسبت به مدت مشابه پارسال