Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@18:14:21 GMT

کنفرانس بین‌المللی دین و مذهب برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۵۰۱۸

کنفرانس بین‌المللی دین و مذهب برگزار می شود

به گزارش خبرنگارمهر، کنفرانس بین‌المللی دین و مذهب در روزهای ۱۲ و ۱۳ آوریل  ۲۰۲۱ در ونیز، ایتالیا برگزار می‌شود.

محور موضوعات شامل مسائلی چون فرقه مذهبی، فرقه، اعتقاد مذهبی، تعاریف و توصیف‌های جامعه‌شناختی، مجموعه قوانین و اصول مختلف، چند فرقه‌ای، طبقه‌بندی جنبش‌های مذهبی، فرقه مسیحی، ارتدکس شرقی، کاتولیک، پروتستانتیسم، فرقه‌های هندو، خردگرایی، فرقه‌های اسلامی، اهل سنت، تشیع، قرآن، تصوف، یکتاپرستی، فرقه یهودی، ارتدکس، محافظه کار، اصلاحات و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

بر این اساس از علاقمندان به موضوعات فوق دعوت می‌شود با ارائه مقالات خود را به آدرس https://panel.waset.org/conference/۲۰۲۱/۰۴/venice/ICRDRB/sponsorship  ارسال نمایند.

مهلت ارسال چکیده آثار تا پایان روز ۱۴ نوامبر ۲۰۱۹ است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://waset.org/religious-denomination-and-religious-belief-conference-in-april-۲۰۲۱-in-venice مراجعه گردد.

کد خبر 4771499

منبع: مهر

کلیدواژه: کنفرانس بین المللی ایتالیا دین و مذهب نشست علمی کنفرانس وحدت اسلامی وحدت اسلامی علامه طباطبایی کنفرانس بین المللی فلسفه مجمع عالی حکمت اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی هفته وحدت آیت الله جوادی آملی نقد کتاب پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی فعالیت های قرآنی دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش

 به گزارش "ورزش سه" عباس توکلیان در گفت و گو با ایسنا افزود: مسابقات جایزه بزرگ کشتی کوراش در روزهای ۲۳ و ۲۴ فروردین‌ماه با حضور ۱۵ تیم خارجی در گود چشمه زینل‌خان اسفراین برگزار می‌شود.

وی افزود: رقابت‌های بین‌المللی کوراش یک روز قبل از برگزاری مسابقات کشتی باچوخه اسفراین برگزار می‌شود.

توکلیان گفت: فرانسه، لیتوانی، روسیه، یونان، عراق، ترکمنستان، هند، قرقیزستان، پاکستان، تایلند، کنگو، ازبکستان، افغانستان، تاجیکستان، قزاقستان و ایران تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هستند.

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • شب‌های قدر کجا برویم؟/ اعلام برنامه‌های هیات‌های مذهبی بندرعباس در لیالی قدر
  • ۶۶ درصد تقاضاهای سامانه سامع در دادگستری قزوین پاسخ گرفت
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی کوراش
  • اجرای طرح کیفیت بخشی نمرات کتبی نهایی دانش آموزان
  • کنفرانس بین‌المللی مهار آب در افغانستان
  • روز جهانی قدس امسال با شعار «طوفان الاحرار» برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره نوروز کریمانه در شیراز
  • المیادین: هنیه ظهر امروز در تهران کنفرانس خبری برگزار می‌کند
  • مسجد جامع یزد میزبان برنامه‌های متعدد فرهنگی، مذهبی و اجتماعی