Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@10:02:14 GMT

عملیات پاکسازی و برف روبی معابر شهرکرد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۵۰۲۹

عملیات پاکسازی و برف روبی معابر شهرکرد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نورالله غلامیان شهردار شهرکرد گفت: همزمان با بارش برف، نیرو‌های خدمات شهری و ماشین آلات شهرداری از دیشب یکشنبه ۲۶ آبان ۹۸ عملیات برف روبی، نمک پاشی و یخ زدایی را در نقاط مختلف شهر اعم از معابر اصلی و فرعی  آغاز کردند که این خدمات رسانی  همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او افزود: جهت برف روبی معابر، سه دستگاه گریدر، چهار دستگاه برف روب، یک دستگاه لودر، ۱۵ دستگاه شامل کامیون حمل و پخش شن و نمک و تانکر، یک دستگاه بیل بکهو، شش دستگاه ماشین آلات سبک و ۱۳۵ نفر نیرو‌های خدماتی و فضای سبز شهری ستاد حوادث شهرداری بکارگیری شده اند.   غلامیان با بیان اینکه شش اکیپ وظیفه تکاندن برف و جمع آوری شاخ و برگ درختان را بر عهده دارند، اظهار داشت: حدود ۱۶۰ تن شن و نمک در نقاط حادثه خیز شهر پخش شده است.
او ادامه داد: تمهیدات لازم برای اقدامات مؤثر برف روبی، یخ زدایی، رفع نقاط آبگیر و لایروبی کانال‌ها در روز‌های برفی و بارانی انجام شده است.
شهردار شهرکرد از شهروندان تقاضا کرد به منظور تسهیل در پاکسازی معابر پوشیده از برف توسط عوامل شهرداری، از پارک کردن خودرو‌ها در زیر درختان و حاشیه معابر جدا خودداری و با توجه به لغزندگی معابر از وسایل حمل و نقل عمومی درون شهری استفاده نمایند.
غلامیان تأکید کرد: شهروندان از پارو کردن و ریختن برف پشت بام و حیاط منزل خود به کوچه‌ها و معابر خودداری کرده و شهرداری را در این خصوص یاری دهند.
او اضفه کرد: جهت جلوگیری از شکسته شدن شاخه‌های درختان و تأمین امنیت شهروندان، تقاضا می‌شود شهروندان گرامی نسبت به تکاندن برف درختان همکاری لازم را با شهرداری شهرکرد داشته باشند.
انتهای پیام/ز انجام عملیات برف‌روبی در شهرکرد با ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات شهرداری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام راه‌های اصلی شهرستان سردشت و میرآباد با وجود بارش برف باز است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،لطیف شریعت پناه از عملیات برف روبی و نمک پاشی راه‌های ارتباطی شهرستان سردشت و مرز کیله خبر داد و افزود: از شروع بارش برف در شهرستان راهداران تلاشگر سریعاً در محور‌های از قبل تعیین شده حضور یافتند و اقدام به عملیات برف روبی و نمک پاشی راه‌های اصلی و بازارچه کیله شهرستان کردند.

شریعت پناه خاطرنشان کرد: رانندگان برای تردد در جاده‌های مواصلاتی شهرستان باید وسیله نقلیه خود را به سوخت کافی و لباس گرم مجهز کرده و از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • نارضایتی شهروندان تهرانی از لایه روبی نشدن مسیل رودبار + فیلم
  • ادامه روند کمک به تکمیل طرح دفع آب‌های سطحی کلانشهر اهواز
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • رفع آبگرفتگی در تمام نقاط دزفول
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود است
  • عملیات برف روبی و نمک پاشی محور قدیم طالقان
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود است
  • شهروندان و مسافران از اسکله‌های مجاز در بوشهر استفاده کنند
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود است/ شهروندان و مسافران نوروزی از تجمع در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
  • تمام راه‌های اصلی شهرستان سردشت و میرآباد با وجود بارش برف باز است