Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-20@03:19:37 GMT

درخواست استقلال از نساجی برای تغییر زمان بازی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۵۱۱۸

صراط:

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران در چارچوب هفته یازدهم قرار بود روز جمعه اول آذرماه برگزار شود اما این دیدار به روز دوشنبه موکول شد. با این حال مسئولان باشگاه استقلال بار دیگر از مدیران نساجی درخواست کرده‌اند که با تغییر زمان این دیدار موافقت کنند تا بازی یک روز زودتر یعنی روز یکشنبه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش میزان این درخواست به دلیل نگرانی استقلالی‌ها در مورد دیدار هفته دوازدهم مقابل سپاهان ارائه شده چون آبی‌پوشان پایتخت روز شنبه نهم آذر در اصفهان مقابل سپاهان بازی دارند و از این رو، به دنبال زمان بیشتر برای ریکاوری قبل از بازی مقابل این تیم هستند.

از طرف دیگر، آبی‌پوشان قصد دارند با اتوبوس و به صورت زمینی از قائمشهر به تهران بازگردند و از سوی دیگر، با توجه به شرایط جوی، احتمال اینکه استقلالی‌ها به جای سفر هوایی، با اتوبوس به اصفهان بروند، هم زیاد است. در این صورت، تغییر زمان بازی از روز دوشنبه به یکشنبه برای شاگردان استراماچونی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در ادامه روند خوب خود امروز هم توانست در ورزشگاه آزادی سه امتیاز حساس در دیدار مقابل شمس‌آذر قزوین را به دست بیاورد و سه بار دروازه شاگردان دقیقی را باز کند، اما آبی پوشان قبل از شروع این بازی اقدام جالبی به یاد مهدی مهدی‌پور انجام دادند.

تمام 11 بازیکن اصلی استقلال قبل از شروع دیدار مقابل شمس‌آذر قزوین و نمایش هجومی در این بازی، پیراهنی سفید رنگ که تصویر مهدی مهدی‌پور روی آن درج شده بود را بر تن کردند و عکس تیمی را به یاد او گرفتند.

مهدی مهدی‌پور که تا هفته بیست و دوم لیگ برتر جزو مهره‌های تاثیرگذار استقلال بود و در دیدار مقابل مس رفسنجان به دلیل آسیب دیدگی و پارگی رباط صلیبی تعویض شد و ادامه فصل را از دست داد، برای دومین بازی پیاپی دور از فهرست نفرات‌شان در دیدار با شمس‌آذر بود، اما هم‌تیمی‌هایش یاد او را زنده نگه داشتند.

بازیکنان استقلال هفته گذشته هم مقابل آلومینیوم اراک به یاد مهدی‌پور بودند و پس از گلزنی پیراهن او را به نمایش گذاشتند که امروز هم حرکت جالب دیگری برابر شمس آذر انجام دادند.

دیگر خبرها

  • پیچ استقلال تندتر است، حریفان پرسپولیس سخت تر!
  • استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)
  • شمس‌آذر با یک تغییر در اندیشه توقف استقلال
  • پیولی: کیفیت تغییر نتیجه مقابل رم را نداشتیم
  • رسمی: تاریخ و روز بازی رئال تغییر کرد
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس/ تراکتور پس از تغییرات
  • مسیر بقا برای چهار تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها