Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@12:15:14 GMT

سیف الله پور مدیر ورزشی باشگاه نساجی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۵۱۵۵

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از برکناری علیرضا اسدی از مدیرعاملی باشگاه نساجی مازندران و استعفای علیرضا دهقانی از سرپرستی این تیم، از سوی فرهاد صنیعی فر، ایزد سیف الله پور به عنوان مدیر ورزشی باشگاه انتخاب شد.

سیف الله پور در گفتگو با ایلنا در این خصوص اظهار داشت: من در حال حاضر به عنوان مدیر باشگاه فعالیتم را آغاز کرده‌ام، باشگاه قبلا یک مدیرعامل داشت و الان مدیرعامل ندارد و بند هم به عنوان یک خدمت گزار کنار این تیم هستم تا یک مدتی به آقای صنیعی فر و حدادیان کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آقای صنیعی فر و آقای امیری رخصت گرفتم و چند صباحی در کنار این تیم هستم. 

او ادامه داد: از دیروز فعالیتمان را آغاز کردیم و خداراشکر همه چیز مرتب است و بای بازی مقابل استقلال تهران آماده می‌شویم. هیچ مشکلی نداریم و دوستان کمک می‌کنند؛ رابطه خوبی بین مدیران باشگاه برقرار است و خوشبختانه دیروز آقای مهاجری از بیمارستان مرخص شده‌اند اما فعلا شرایط حضور در تمرینات را ندارند و امیدواریم که برای بازی مقابل استقلال ایشان را در کنار تیم داشته باشیم.

سیف الله پور درباره اینکه برخی از وسایل باشگاه توسط اژدری، مالک سابق نساجی ضبط شده است گفت: روز گذشته با دوستانه آقای اژدری صحبت کردم، هیچ مشکلی نیست و ان شاء الله که آنها هم وسایل را می‌آورند و موردی از این بابت ندارم. باشگاه بزرگ نساجی مشکلی از این بابت ندارد. بازیکنان در ورزشگاه کارگران به صورت اختصاصی کار می‌کنند، در روزهای بارندگی به درفشی فر می‌روند و در هتل یزدان اقامت دارند.

مدیر باشگاه نساجی درباره اینکه آیا تیم مشکل مالی دارد یا خیر گفت: بازیکنان هیچ مشکل مالی ندارند، آنها 20 درصد از قراردادشان را دریافت کرده‌اند که استقلال و پرسپولیس هم به این اندازه دریافتی نداشتند. عدم صدور کارت چند بازیکن مشکل باشگاه بوده که با درایت مالکان امیدواریم که آن را برطرف کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر درباره دو خرید زودهنگام این باشگاه برای فصل بعد صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پی‌یرو آئوسیلیو مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر پس از پیروزی 2 بر یک شب گذشته (دوشنبه) این تیم مقابل اینتر در هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا و ثبت بیستمین قهرمانی نراتزوی در تاریخ این رقابت‌ها، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» درباره احتمال اضافه شدن بازیکنان جدید بیشتر به ترکیب این تیم در حالی که پیوستن مهدی طارمی و پیوتر زیلینسکی به اینتر در تابستان پیش‌رو قطعی شده، گفت: ما پیش از این کارهایی انجام داده‌ایم و پنهان‌کاری دیگر فایده‌ای ندارد.

انتقال طارمی به اینتر به عنوان بازیکن غیر اروپایی

وی افزود: ما با دو بازیکن قدرتمند (اشاره به طارمی و زیلینسکی) قرارداد (پیش‌قرارداد) بسته‌ایم که آنها به گروه مهمی خواهند پیوست. ما نمی‌خواهیم ترکیب بزرگی ایجاد کنیم، چون راز کار ما این است که همه را درگیر کنیم و شما فقط می‌توانید این کار را با ایجاد تعادل مناسب و استفاده حداکثری از منابعی که در حال حاضر دارید، انجام دهید. شاید تا حدودی فعالیت‌های دیگری نیز در نقل‌وانتقالات داشته باشیم، البته این به بودجه‌ای که در اختیارمان قرار می‌گیرد نیز بستگی دارد. شاید ما اشتباه کردیم که خریدهای فصل بعد‌مان را خیلی زود لو دادیم اما ما این دو خرید را قطعی کرده‌ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر