Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد سجادی با اشاره به توزیع بسته های غذایی یک ماهه در میان خانوارهای زلزله زده در استان آذربایجان شرقی، افزود: همچنین تاکنون ۳ هزار و ۳۰۷ دستگاه چادر در قالب برپایی اردوگاه و اقامت انفرادی خانوارها توزیع شده است.

وی درباره توزیع بسته های غذایی یک ماهه در میان خانوارهایی که منازل آنها تخریب شده است، تاکید کرد: پس از توزیع ۲ هزار و ۶۵۸ بسته غذایی ۷۲ ساعته در میان زلزله زدگان، ۲ هزار و ۶۵۸ بسته غذایی یک ماهه هم در میان زلزله زدگان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: مناطق زلزله زده شهرهای میانه و سراب از بسته های غذایی یک ماهه برخوردار شدند.

کد خبر 4774930

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان امداد و نجات هلال احمر زلزله زلزله وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهرداری تهران آلودگی هوا قوه قضاییه شهر تهران بارش برف کمیته امداد امام خمینی سازمان تامین اجتماعی تعطیلی مدارس بیمه اربعین حسینی سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۴۸۹ میلیون دلاری کالا از آذربایجان‌غربی به کشورهای خارجی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، عبدالحمید سرتیپی گفت: در ۱۱ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ بیش از یک میلیون تن انواع محصولات تولید شده در داخل استان آذربایجان‌غربی به ارزش نزدیک به ۱۴۸۹ میلیون دلار از گمرکات استان به بازارهای جهانی صادر شده است که نسبت به مدت زمان مشابه سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۱ درصد رشد داشته است.

وی افزود: همچنین در بازه زمانی یاد شده بیش از ۲ میلیون و ۵۴۵ هزار تن انواع کالاهای بازرگانی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون دلار از گمرکات استان به بازرهای جهانی صادر شده است که از لحاظ وزنی ۴۳ درصد نسبت به ۱۱ ماهه ۱۴۰۱ رشد داشته است.

سرتیپی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان بهمن ماه، ۳۶۸ هزار و ۶۲۲ تن انواع کالاهای مورد نیاز کشور به ارزش ۸۳۸ میلیون و ۴۸۹ هزار دلار از گمرکات استان وارد کشور شده است که از لحاظ وزنی ۳۵ درصد و از لحاظ ارزشی ۲۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان‌غربی عنوان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان بهمن ماه ۸۱۰ فقره کارت بازرگانی صادر و ۴۳۳ فقره نیز تمدید گردید که از لحاظ صدور ۵۷ درصد و از لحاظ تمدید ۷۶ درصد افزایش داشته است. همچنین در ۱۱ ماهه سال گذشته ۸۲۹ فقره کارت پیله وری در استان صادر شده است.

سرتیپی بیان کرد: در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ در کل استان ۱۱۲ نوبت انتخابات برای تعیین تکلیف اتحادیه های صنفی استانی برگزار گردید که بیشترین انتخابات با ۳۴ نوبت در شهرستان ارومیه برگزار و دارندگان واحدهای صنفی، خدماتی و تولیدی افراد واجد شرایط را برای سکانداری اتحادیه های صنفی مربوطه برای دوره مدیریتی ۴ ساله انتخاب کردند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888822

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۱ درصدی ارزش صادرات محصولات تولیدی آذربایجان غربی
  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان آذربایجان شرقی توزیع شد
  • صادرات ۱۴۸۹ میلیون دلاری کالا از آذربایجان‌غربی به کشورهای خارجی
  • توزیع ۴۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان در خرامه
  • توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز
  • توزیع 303 بسته غذایی بین خانواده های کم برخوردار دستگردان
  • توزیع سه هزار بسته معیشتی در تبریز
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در خوی همزمان با بهار قرآن + تصاویر
  • توزیع هزار ۵۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان خمینی شهر
  • توزیع ١۵٠٠ بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند کرمانی