Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@07:09:50 GMT

بازداشت 3 نفر از عاملان دوئل مسلحانه مشهد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۵۴۲۸

بازداشت 3 نفر از عاملان دوئل مسلحانه مشهد

سه نفر از افراد شروری که در یکی از مناطق حاشیه شهر مشهد اقدام به نزاع دسته‌جمعی و مسلحانه کرده بودند، دستگیر و از آن‌ها دو قبضه سلاح گرم همراه با مهمات مربوط کشف و ضبط شد. اوباش روی هم سلاح کشیدند

24آبان ماه گذشته بود که خبر آغاز یک نزاع دسته‌جمعی از سوی منابع خبری به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم(ع) اطلاع داده شد، از همین رو سرهنگ پاسدار کوکبی از تیم‌های عملیاتی خود خواست برای بررسی ماجرا و انجام اقدامات قانونی دیگر به محل نزاع که در حوالی بولوار میامی واقع شده بود عزیمت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این دستور لحظاتی نگذشته بود که خبر تکمیلی واصل و مشخص شد طرف‌های نزاع دسته‌جمعی روی هم اسلحه کشیده و نزاعی مسلحانه و وحشت‌آفرین بین دو گروه که در میان آن‌ها افراد اوباش هم حضور داشتند در گرفته است.

از همین رو و با توجه به حساسیت ماجرا موضوع به سرعت به جانشین دادسرای انقلاب مشهد اطلاع داده شد و در پی آن قاضی دشتی فدکی دستور بازداشت طرف‌های نزاع را صادر کرد.

برهمین اساس بود که موضوع تبدیل نزاع دسته‌جمعی به یک نزاع مسلحانه هم به تیم‌های اعزامی که در نزدیکی محل وقوع جرم بودند اطلاع داده شد و از طرفی از آن‌ها خواسته شد عاملان ناامنی را شناسایی و دستگیر کنند.

با حضور تیم‌های معاونت اطلاعات سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت مسلم(ع) در محل مشخص شد عاملان این اقدام از محل گریخته‌اند. تحقیقات میدانی نشان می‌داد در میان افرادی که با سلاح گرم و سرد به جان هم افتاده بودند سه نفر از اوباش شناخته شده منطقه هم حضور داشته که اقدامات مسلحانه زیر سر آن‌ها بود.

پایان گردن کلفتی و کشف دو سلاح گرم

ردزنی‌های دقیق تیم‌های عملیاتی چند ساعتی به درازا کشیده شد تا اینکه محل اختفای هر سه شرور مسلح مورد شناسایی قرار گرفت.

با توجه به اینکه مأموران اعزامی می‌دانستند افراد تحت تعقیب مسلح هستند و هر لحظه امکان آغاز یک درگیری مسلحانه متصور است، تدابیری اندیشیده شد که هر سه متهم با اجرای یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در محاصره قانون قرار بگیرند تا امکان هر واکنش احتمالی از آن‌ها گرفته شود.

این مراحل طی شد و ورود همزمان تیم‌های معاونت اطلاعات سپاه ناحیه حضرت مسلم(ع)  به خانه امن متهمان منجر به زمینگیر شدن سه عامل اصلی نزاع مسلحانه شد.

پس از دستگیری افراد شرور محل اختفای آن‌ها مورد تفتیش دقیق قرار گرفت که یک قبضه سلاح جنگی از نوع برنو به همراه 18 عدد فشنگ، یک قبضه سلاح شکاری تک لول به همراه 26 عدد فشنگ ،دو قبضه شمشیر ومقداری ماده مخدر شیشه کشف و ضبط شد.

با کشف ادوات جرم از محل اختفای افراد شرور که مردم منطقه نیز از اقدامات قانون‌شکنانه آن‌ها به تنگ آمده بودند، متهمان به مقر سپاه منتقل و پس از طی شدن مراحل مورد نیاز همراه با پرونده تنظیم شده به دادسرای مشهد منتقل شدند. در حالی متهمان با دستور قضایی راهی زندان شدند که دیگر افراد دخیل در این اقدام مجرمانه نیز همچنان تحت تعقیب قرار دارند./ قدس آنلاین

بیشتر بخوانید/دوئل مرگبار در اهواز

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهشهر از برخورد قاطع، جدی و قانونی دستگاه قضایی با متعدیان به حریم جنگل و قاچاقچیان چوب در این شهرستان خبر داد و گفت: متاسفانه در ماه‌های اخیر شاهدیم که متعدیان به منابع طبیعی و قاچاقچیان چوب، ضمن از بین بردن منابع خدادادی با ارزش استان، حافظان منابع طبیعی را نیز مورد تعرض قرار می‌دهند که در این راستا دستگاه قضایی ضمن تشدید برخورد قانونی با متعدیان به منابع طبیعی، دست سودجویان حوزه منابع طبیعی را از تعرض به منابع طبیعی استان قطع خواهد کرد.

ابوالقاسم کیانی افزود: طی چند روز گذشته شاهد بودیم که قاچاقچیان چوب در شهرستان بهشهر، نسبت به قطع ۷۰ اصله درخت در حاشیه جاده جنگلی پاسند رز- سرخ او شهرستان بهشهر اقدام نموده تا حافظان منابع طبیعی را از برخورد قانونی خود در صیانت از جنگل منصرف کنند که قطعاً در مسیر صیانت از حریم جنگل ها، دستگاه قضایی، حامی منابع طبیعی خواهد بود.

او ادامه داد: در خصوص موضوع قطع ۷۰ اصله درخت فوق الذکر، با صدور دستور قضایی، رصد دقیق اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، ضمن تشکیل پرونده، مجرمین تحت تعقیب قرار گرفتند که در این راستا تاکنون یک نفر دستگیر شده و سایر متهمین تحت تعقیب قضایی قرار دارند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهشهرگفت: اقدامات پلیسی و امنیتی برای دستگیری و برخورد قانونی با تمامی عاملان تعرض و تخریب منابع طبیعی شرق استان و قطع درختان جنگلی در شهرستان بهشهر تا پاکسازی کامل منطقه با جدیت ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی
  • ۴ مجروح در نزاع خانوادگی
  • ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • بازداشت یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر