Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:07:18 GMT

بارش برف و باران در راه خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۵۴۳۴

بارش برف و باران در راه خراسان جنوبی

علیرضا خندان رو در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با افزایش ابر در جو استان فردا صبح کمینه دما در اغلب شهرستان ها به بالای صفر خواهد رسید.

وی بیان کرد: از اواخر امشب تا پایان هفته با تقویت ناپایداری های جوی علاوه بر افزایش سرعت باد، بارش باران در بیشتر نقاط استان و در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف و باران به ویژه در روز های چهارشنبه و پنج شنبه پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین تشکیل پدیده مه، بارش تگرگ و گاهی رعد و برق در نقاط مستعد و کوهستانی دور از انتظار نیست.

کاهش محسوس دمای هوا در استان

خندان رو همچنین از کاهش محسوس دمای هوا در استان خبر داد و گفت: پدیده کاهش محسوس دما از روز چهارشنبه آغاز و تا پایان هفته نیز ادامه خواهد داشت.

وی، قاین با کمینه دمایی سه درجه صفر را سردترین شهر استان طی ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد و گفت: همچنین دهسلم با ثبت بیشینه دمایی ۲۳ درجه سلسیوس گرمترین نقطه استان در این مدت بوده است.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی اضافه کرد: تغییرات دمایی مرکز استان نیز بین چهار تا ۱۸ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

کد خبر 4774991

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی خراسان جنوبی بیرجند بوشهر زلزله شهرکرد ایلام گرگان شیراز هفته وحدت قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی تئاتر کودک و نوجوان بیرجند بارش برف قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این روند افزایشی موجب افزایش پنج تا هشت درجه ای دما می شود که در مناطق جنوبی و شرقی محسوس تر خواهد بود.

زهرا آهنگرزاده افزود: روز گذشته، بارش های پراکنده مناطق جنوبی خراسان رضوی را فرا گرفت که کاخک گناباد با ۶ و نیم میلیمتر بیشترین میزان بارش را به ثبت رسانده است.

وی بیان کرد: وزش باد یکی دیگر از پدیده های غالب در استان است که در مناطق غربی با احتمال وقوع خسارت خواهد بود.

آهنگرزاده افزود: در شبانه روز گذشته، قوچان با چهار و سرخس با ۲۵ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۱۹ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۲۰ درجه است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۱ تا ۲۳ درجه در نوسان خواهد بود.

 
 

دیگر خبرها

  • شرایط جوی نسبتا پایدار و یکنواخت در خراسان جنوبی
  • کشاورزان و عشایر هشدار بارش باران و وزش باد را جدی بگیرند
  • دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • لطافت باران در خراسان جنوبی
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • بارش باران و تگرگ در ۸ استان | شدت بارش‌ها در این مناطق | این دریا طوفانی است
  • افزایش رگبار باران و وزش باد از فردا