Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی لاریجانی اظهار داشت: نمایندگان مجلس دغدغه‌های مردم در زمینه مشکلات اقتصادی را با جدیت دنبال خواهند نمود و مجالی برای آشفته سازی کشور توسط آمریکا و نوکران منافق و ضدانقلاب آمریکا نخواهند داد.

گروه اقتصادکلان بازارنیوز: در ابتدای جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای سپاسگزاری می‌کنم، ایشان با سخنان راهگشا و حکیمانه خود در روز گذشته مسیر حرکت اصلی مردم عزیز و مسئولان را در مورد حوادث چند روز اخیر روشن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: ضمن توجه جدی به شرایط کشور همه بخش های حکومت باید همت به حل مسائل مردم و رفع دغدغه های آنان داشته باشند مخصوصا در کنترل قیمت ها.

وی افزود: وفاق قوای مختلف در این شرایط ضرورت دارد، توجه دادن مقام معظم رهبری به همگان در زمینه رفتار ظالمانه اغتشاش گران و آشوب طلبان و تأکید بر امنیت کشور، وفاق همه قوای کشور در مقابل دسیسه چندجانبه را بیشتر از گذشته آشکار می سازد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مخصوصا وقتی وزیر خارجه بی آبروی آمریکا با بی شرمی و فرصت طلبی احمقانه، آشکارا از آتش زدن اموال مردم حمایت می کند و این امر را دفاع از مردم ایران می سراید، با این اقدام به خوبی رفتار دروغین و ریاکارانه آمریکا نسبت به ملت ایران نشان داده شد که هدف آمریکا نسبت به ایران چیزی جز به هم ریختن امنیت کشور و آتش زدن منافع ملت نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن بیانات عمیق و مدبرانه مقام معظم رهبری، تبعیت از مسیر تعیین شده ایشان را لازم دانسته و پیگیری دغدغه های مردم در زمینه مشکلات اقتصادی را با جدیت دنبال خواهند نمود و با همگرایی بیشتر، مجالی برای آشفته سازی کشور توسط آمریکا و نوکران منافق و ضدانقلاب آمریکا نخواهند داد.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GEo برچسب ها: لاریجانی ، مجلس ، بنزین ، قیمت بنزین ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: لاریجانی مجلس بنزین قیمت بنزین بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۵ درصد هزینه سلامت از جیب مردم پرداخت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، «فاطمه محمدبیگی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: در وهله اول تحقق «وعده صادق» را که در قالب عملیات تنبیه رژیم صهیونیستی انجام شد، تبریک می‌گویم.

وی ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز کلیات طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی در مجلس تصویب شد که موجب پیشرفت صنایع دفاعی و بازدارندگی دفاعی کشور خواهد شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کنار حفظ امنیت و مرزهای جغرافیایی کشور، تامین امنیت غذایی و توجه به معیشت مردم به ویژه کارگران و بازنشستگان اهمیت زیادی دارد.

محمدبیگی ادامه داد: شرایط کارگران بسیار بغرنج است و متاسفانه شورایعالی کار نتوانسته به وظایف اصلی خود در حوزه کار و کارگر عمل کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به کمبود دارو در کشور گفت: با حذف ارز ترجیحی قرار بود ما به التفاوت نرخ ارز ترجیحی جبران شود اما در حال حاضر می‌بینیم که بیش از ۶۵ درصد هزینه سلامت از جیب مردم پرداخت می شود.

وی بیان کرد: برخی از دستگاه‌ها از پرداخت حق بیمه استنکاف می‌کنند و همچنین شاهد عدم همکاری برخی از سازمان‌های بیمه‌گر هستیم و این شرایط باعث خواهد شد به زودی شاهد شرایط بغرنج دارویی در کشور باشیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: البته توان تولید بیش از ۹۷ درصد دارو در کشور را داریم و نسبت به سال گذشته هم تولید دارو افزایش پیدا کرده است. دولت باید سهم هزینه سلامت را در GDP افزایش دهد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تعرفه‌ها واقعی‌سازی شود چراکه ناکامی در واقعیت‌سازی تعرفه‌ها باعث خروج پزشکان از کشور شده و در برخی از نقاط کشور با کمبود پزشک مواجه هستیم.

کد خبر 6084308 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • ۶۵ درصد هزینه سلامت از جیب مردم پرداخت می‌شود
  • مجلس زمینه فعالیت مدافعان کشور برای کسب قدرت بازدارندگی را فراهم کرد