Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی فیروزکوه گفت: با حکم قضائی زمین‌هایی که با هدف زمین خواری قطعه بندی شده بود، خلع ید شد. تاریخ انتشار: 11:20 - 27 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۸۴۳

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، "سرهنگ حسین فاضلی" فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه بیان داشت: در پی سوء استفاده برخی از افراد مبنی بر زمین خواری و ساخت ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی منطقه "حبله رود" و روستا‌های "گچه-گذرخانی و ماهیان" اقدام به تفکیک برای تغییر کاربری حدود ۹۰ هزار متر مربع زمین کرده بودند با حکم قضائی و با حضور نیروی انتظامی شهرستان فیرزوکوه و اداره جهاد کشاورزی رها سازی و یک واحد ویلایی در دست احداث نیز قلع و قمع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه بنا بر اظهار کارشناسان ارزش ریالی این زمین‌ها حدود ۱۶۰ میلیارد ریال اعلام و در خاتمه از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص ساخت و ساز غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی را به کارکنان جهاد کشاورزی اطلاع دهند و بر عزم راسخ مقامات قضائی و نیروی انتظامی در برخورد با هر گونه زمین خواری و تغییر کاربری تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ساخت و ساز غیرمجاز تغییر کاربری اراضی کشاورزی زمین خواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۶هزارمترمربع از اراضی کشاورزی لرستان به چرخه تولید

در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱٠ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با حضور نماینده دادستان، مدیریت جهادکشاورزی، مسئول و کارشناسان یگان حفاظت امور اراضی، نیروی انتظامی، ۶ هزار مترمربع از اراضی زراعی کشاورزی منطقه سراب نیلوفر شهرستان خرم آباد که بصورت غیر قانونی اقدام به قطعه بندی، دیوار کشی کرده بودن تخریب وبه چرخه کشاورزی بازگردانده شد.

سرهنگ مسلم مویدی از کشاورزان و متقاضیان اجرای طرح‌های کشاورزی و غیرکشاورزی خواست:قبل از هر گونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی به مدیریت جهاد کشاورزی مراجعه کنند و از راهنمایی کارشناسان امور اراضی بهره‌مند شوند.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی ادامه داد: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه تغییر کاربری اراضی کشاورزی است و هم‌استانی‌های عزیز برای هر گونه فعالیت در اراضی کشاورزی به جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • رفع‌تصرف ۱۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • ممنوعیت تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی
  • تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است
  • تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی ممنوع است
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • شناسایی ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • بازگشت ۶هزارمترمربع از اراضی کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین
  • ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز قلع و قمع شد