Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@00:17:09 GMT

ذخیره سوخت خودرو‌های شخصی تا ۶ ماه

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۵۵۲۹

ذخیره سوخت خودرو‌های شخصی تا ۶ ماه

صدقی کارشناس سوخت شرکت نفت منطقه ساری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه صاحبان خودرو‌های شخصی که کارت سوخت ثبت نام کرده ولی هنوز دریافت نکردند، ذخیره این ماه سوخت آن‌ها به ماه بعد منتقل می‌شود،گفت:  این میزان سوخت به مدت ۶ ماه قابلیت ذخیره شدن در کارت را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: آن دسته از افرادی که ثبت نام کارت سوخت انجام دادند و موفق به دریافت کارت سوخت نشدند به پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.
صدقی گفت: افرادی که مهر ماه امسال برای المثنی اقدام کردند، کارت‌های آن‌ها اکنون آماده و در باجه اداره پست موجود است.
کارشناس سوخت شرکت نفت منطقه ساری،افزود: مردم کارت سوخت خود را با مراجعه به پلیس + ۱۰ مرسوله پستی بگیرند و از ادارت پست تحویل بگیرند.
او با بیان اینکه آن‌هایی که اصلا برای کارت سوخت اقدام نکردند باید ابتدا برای ثبت نام به نزدیک‌ترین دفاتر پلیس + ۱۰ بروند، گفت: برای این افراد ارائه مدارک اصل شناسنامه، کارت ملی و یا گذرنامه و کپی مدارک وسایل نقلیه شامل کارت و شناسنامه مالیکلت خودرو و بیمه نامه ضروری است.
صدقی افزود: افرادی که رمز کارت سوخت ندارند و یا کارت آن‌ها قفل و یا رمز آن‌ها فراموش شده باشد، برای بازگشایی رمز کارت باید به نواحی شرکت نفت‌های منطقه مراجعه کنند.
کارشناس سوخت شرکت نفت منطقه ساری با بیان اینکه در ساری دو نقطه برای بازگشایی رمز کارت وجود دارد،گفت: چهار رقم کد ملی شماره رمز کارت است و در صورت درخواست، فرد می‌تواند از طریق کارتخوان‌های پمپ بنزین رمز کارت را تغییر دهد.
او افزود: مهم‌ترین مراجعه مردم این روز‌ها به علت حذف رمز کارت، قفل شدن کارت به علت ورود اشتباه رمز و معیوب شدند کارت است.
انتهای پیام/ س توصیه‌های کارشناس سوخت شرکت نفت منطقه ساری به مردم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت ملی نفت کارت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان واریز سهمیه بنزین اردیبهشت‌ اعلام شد | چند لیتر واریز می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد، همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

متقاضیان کارت سوخت بخوانند | زمان تحویل کارت سوخت کوتاه شد

هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه‌ مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

کد خبر 845234 برچسب‌ها سوخت - بنزین (کارت سوخت هوشمند) سوخت - بنزین (سهمیه‌ بندی) خبر مهم سوخت - بنزین (پمپ بنزین)

دیگر خبرها

  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت امشب واریز می‌شود
  • زمان واریز و میزان سهمیه بنزین خودروها اعلام شد
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ سهمیه بنزین چه تغییری کرد؟
  • کارت سوخت‌ ها شارژ شد
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه
  • کارت سوخت‌ها شارژ شد؟
  • سهمیه بنزین اردیبهشت شنبه شارژ می‌شود
  • زمان واریز سهمیه بنزین اردیبهشت‌ اعلام شد | چند لیتر واریز می شود؟
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه اعلام شد + جزئیات
  • چرا استفاده از کارت سوخت شخصی برای دولت به یکباره مهم شد؟