Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۲۲ میلیون ریال از ابتدای امسال تاکنون در قالب طرح مفتاح الجنه از سوی نیکوکاران بومی و غیربومی به خانوار‌های مددجوی زیر پوشش کمیته امداد این استان کمک شده است.

قباد مبشری افزود: طرح مفتاح الجنه با هدف بازدید، سرکشی و دلجویی از خانوار‌های مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در کشور و کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوگفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به منظور ایجاد فرصت لازم برای نیکوکاران و مسئولان اجرایی استان‌هایی که علاقمند به هم نشینی با نیازمندان هستند طرح مفتاح الجنه را تهیه و اجرا کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اجرای این طرح سبب ایجاد اُلفت و دوستی هر چه بیشتر بین نیکوکاران و مسئولان اجرایی با محرومان می‌شود.

مبشری اضافه کرد: بر اساس این طرح تعدادی نیکوکار بومی و غیربومی به همراه جمعی از مسئولان اجرایی و امدادگران کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با مشکلات و نیازمندی‌های خانوار‌های مددجوی زیر پوشش کمیته امداد استان آشنا شده و برای کاهش آن‌ها تلاش می‌کنند.

او بیان کرد: بازدید، سرکشی و دلجویی از ۵۵۹ خانوار مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در قالب این طرح از ابتدای امسال تاکنون انجام شده است.

 انتهای پیام/غ

سرکشی و دلجویی از ۵۵۹ خانوار مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، محمود رضایی افزود:این واحد‌ها در مدت سه سال ساخته شده و با امکانات تکمیلی و لوازم خانه بدون هیچ هزینه‌ای در اختیار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفته است.
وی با بیان این که واحد‌های مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ۷۴ درصد در مناطق روستایی و ۲۶ درصد در مناطق شهری ساخته شده است، افزود: ۱۶۰ هزار واحد مسکن خاص مددجویان باید در سراسر استان فارس تامین شود که عمده این واحد‌ها تامین شده و ۱۸ هزار واحد باقیمانده، امسال و سال آینده ساخته و تکمیل خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به این که چهار هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح ملی مسکن در سالجاری ویژه مددجویان در حال ساخت است، ادامه داد: واحد‌های مسکونی مددجویان با تسهیلات بدون کارمزد بنیاد مسکن ساخته شده است.
رضایی تصریح کرد: هزار مددجوی دیگر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس امسال صاحب مسکن می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد قزوین
  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • ۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم