Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@21:54:12 GMT

تمامی جایگاه‌های سوخت سیستان و بلوچستان فعال هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۵۵۶۳

تمامی جایگاه‌های سوخت سیستان و بلوچستان فعال هستند

غلام‌محمد احمدی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جایگاه‌های سوخت برخلاف روزهای گذشته بدون وجود صف‌های طولانی به فعالیت عادی مشغول هستند.

وی گفت: تمام جایگاه‌ها در حال ارائه سوخت به مردم هستند و هیچ‌گونه نگرانی بابت تامین سوخت مورد نیاز بویژه بنزین در سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان با اشاره به فاصله طولانی شهرهای سیستان و بلوچستان از یکدیگر افزود: باید در ارتباط با سهمیه بندی بنزین وزارت کشور و سازمان‌های مربوطه طی بررسی‌هایی استثنائاتی برای برخی استان‌ها قائل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی به طرح کدینگ نیز اشاره کرد و گفت: این طرح همچنان در سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

احمدی اظهار داشت: ۲ جایگاه سی‌ان‌جی در ایرانشهر و زاهدان فعال هستند که پس از افزایش تعرفه بنزین استقبال از گازسوز کردن خودروها بیشتر شده است.

وی ادامه داد: برای احداث و راه‌اندازی جایگاه سی‌ان‌جی در سیستان و بلوچستان هیچ‌گونه محدودیتی نداریم و در این زمینه فراخوان نیز منتشر شده است.

به گزارش ایرنا شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با ۶۲ جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تامین سوخت نواحی مرکزی (زاهدان)، زابل، خاش و سراوان در سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان بنزین سهمیه بندی بنزین مصرف سوخت پروندهٔ خبری سهمیه‌بندی و نرخ جدید بنزین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان بنزین سهمیه بندی بنزین مصرف سوخت سیستان و بلوچستان بنزین سهمیه بندی بنزین مصرف سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند سوخت‌رسانی در زنجان عادی است

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان گفت: روند سوخت‌رسانی در زنجان عادی است.

‌حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر ۶۷ جایگاه عرضه سوخت بنزین در استان زنجان فعال است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون سوخت‌رسانی در زنجان عادی است و مشکلی از بابت تأمین بنزین وجود ندارد، افزود: جایگاه‌های سوخت در استان زنجان طبق روال گذشته در حال خدمت‌رسانی هستند و مشکلی در تأمین سوخت وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان با بیان اینکه سوخت‌رسانی در مراکز پمپ بنزین استان طبق روال همیشگی ادامه دارد، تصریح کرد: هیچ تغییری در روند سوخت‌رسانی ما ایجاد نشده است و حالت عادی دارد و مردم نگران تأمین سوخت نباشند.

وی افزود: مصرف بنزین در نوروز سال‌جاری (از بیست‌ونهم اسفند تا سیزدهم فروردین) ۲۶ میلیون لیتر بود که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش پیدا کرده است.

حبیبی با تصریح این امر که در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ همه جایگاه‌های استان فعال و آماده ارائه خدمات سوخت‌رسانی بود، یادآور شد تمام جایگاه‌های استان ضمن رعایت اصول بهداشتی و ایمنی، به طور شبانه‌روزی مورد پایش تیم‌های عملیاتی کنترل کمی و کیفی قرار گرفتند.

کد خبر 744741

دیگر خبرها

  • صرفه جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در ایلام
  • صرفه‌جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتری مصرف بنزین در منطقه ایلام
  • چالش بزرگ دولت با ناترازی روزانه ۱۰ میلیون لیتری سوخت | بنزین واراداتی لیتری چند؟
  • روند سوخت‌رسانی در زنجان عادی است
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟
  • مصرف بیش از ۱۷۲ میلیون متر مکعب سی ان جی در سبد سوخت کردستانی ها
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟ / واردات لیتری ۶۰هزارتومان، فروش ۳هزارتومان
  • مردم نگران تامین سوخت نباشند
  • مردم نگران بنزین نباشند
  • جایگاه‌های سوخت تهران به شرایط عادی بازگشتند