Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@01:16:08 GMT

تمام محورهای مواصلاتی البرز باز است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۵۵۸۸

تمام محورهای مواصلاتی البرز باز است

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای گفت: تردد در تمامی محورهای مواصلاتی استان به صورت عادی در جریان است.

گودرز محمودی اظهار کرد: از ساعاتی قبل شاهد آغاز بارش برف در اکثر مناطق استان هستیم که این امر باعث لغزندگی محورهای مواصلاتی استان شده است.

وی ادامه داد: علی رغم بارش برف در محورهای کوهستانی و برف گیر استان، در حال حاضر تردد در تمامی این محورها به صورت عادی در جریان است و ترافیکی در هیچ یک از مسیرهای برون شهری استان مشاهده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آمادگی راهداری استان برای بازگشایی مسیرهایی که ممکن است بر اثر بارش برف مسدود شود، گفت: اکیپ‌های راهداری همراه با ماشین آلات سبک و سنگین در پایگاه های راهداری مستقر و در حالت آماده باش قرار دارند.

این مسئول با تاکید بر اینکه رانندگان قبل از آغاز سفر باید تجهیزات ایمنی فراهم کرده و از سلامت فنی خودروی خود اطمینان حاصل کنند، تصریح کرد: رانندگان باید قبل از آغاز سفر حتما زنجیر چرخ و لوازم گرمایشی به همراه داشته و در طول سفر نیز با رعایت قوانین مانع از بروز حوادث رانندگی شوند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۳۶ هزار و ۴۴۰ شعله لامپ قاچاق به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز هشتم فروردین اظهار کرد: ماموران انتظامی پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی با اشراف اطلاعاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل لامپ قاچاق از استان‌های جنوبی به استان‌های مرکزی مطلع که بلافاصله چند اکیپ از ماموران به محورهای مواصلاتی لرستان اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محورهای مواصلاتی، کامیون حامل قاچاق را شناسایی و طی یک عملیات متوقف که در بازرسی از کامیون ۳۶ هزار و ۴۴۰ شعله لامپ خارجی فاقد مجوز و قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر شده است، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار الهی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس به منظور حمایت از تولیدات داخلی با قاطعیت با پدیده شوم قاچاق مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظارت مستمر بر سرویس‌های بهداشتی استان در محور‌های مواصلاتی گردشگری
  • توقیف ۹۶ دستگاه خودرو متخلف در محورهای مواصلاتی لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • تردد یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی گیلان
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد تا ۶ فروردین در زنجان
  • برفروبی ۱۶۰۰ کیلومتر باند از راه‌ های استان مرکزی
  • عدم رعایت فاصله مجاز، بیشترین تخلفات جاده ای آذربایجان غربی در نوروز
  • برف‌روبی ۱۶۰۰ کیلومتر از راه های استان مرکزی
  • ارتفاع برف بهاری در تمرچین پیرانشهر به ۳۰ سانتیمتر رسید
  • محور ملکان میاندوآب _ملکان پرترددترین محور آذربایجان‌غربی شد