Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد علی شجاعی  استاندار خراسان شمالی در جلسه بررسی موانع و مشکلات صادر کنندگان گفت: دستگاه‌های مربوط موظفند ظرفیت‌های صادراتی استان را شناسایی و بازار مصرفی برای محصولات تعریف کنند.

محمدعلی شجاعی افزود: مشخص شدن بازار هدف برای خرید تضمینی محصولات، باعث رونق تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ه

تدوین سند توسعه صادرات استان خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات محصولات کشاورزی از مازندران رشد ۱۰ برابری داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مؤمنی ظهر چهارشنبه در دیدار با آیت اله معلمی امام جمعه قائمشهر اظهار کرد: سال گذشته علی‌رغم اتفاقات خاص و ویژه مانند خشکسالی بی سابقه در ۵۰ سال اخیر که ۸۰ درصد آورد رودخانه‌ها کاهش یافت و تغییرات اقلیمی در سال‌های اخیر و گرمای بی سابقه در زمستان نیاز به سازگاری ویژه با این شرایط داریم.

وی ادامه داد: مازندران یکی از ارکان امنیت غذایی کشور است و به همت همه مدیران و همکاران ضامن تأمین مرغ استان بلکه ضامن بقای امنیت غذایی و مرغ پایتخت کشور است و این استان دارای بالاترین میزان جوجه ریزی در کشور است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: سال گذشته شاهد افزایش ۲۵ درصدی جوجه ریزی بودیم و دو ماه پیاپی رکود جوجه ریزی با ۱۷ میلیون قطعه را پشت سر گذاشتیم.
این مسؤول ادامه داد: در حوزه صادرات محصولات کشاورزی استان برای اولین بار با رشد ۱۰ برابری صادرات مواجه بودیم و صادرات محموله‌های محصولات باغی از مبدا استان مازندران را داشتیم.

کد خبر 6063570

دیگر خبرها

  • چرا سند استراتژی توسعه صنعتی تدوین نمی شود؟
  • افزایش ۲۵ درصدی جوجه‌ریزی در مازندران
  • همکاری در تدوین سند توسعه دریامحور دستور کار سال ۱۴۰۳
  • صادرات محصولات کشاورزی از مازندران رشد ۱۰ برابری داشته است
  • شاخص های سازمان غذاودارو برای صادرات محصولات کشاورزی
  • شرط سازمان غذاودارو برای صادرات محصولات کشاورزی
  • کشاورزان خراسان شمالی مراقب سرمازدگی محصولات باشند
  • افزایش چشمگیر صادرات محصولات کشاورزی از آبادان
  • واگذاری بازار کشاورزی عراق به ترکیه
  • نقشه راه اجرای شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود