Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ قیمت دلار که از روز شنبه افزایشی قابل توجه را تجربه کرده است، امروز نیز با تداوم پیشروی به نیمه کانال ۱۲ هزار تومان نزدیک شد.

فعالان بازار می‌گویند موج سواری دلالان بر ماجرای بنزین مهمترین عامل به هم خوردن تعادل این بازار است، اما همتی، رییس کل بانک مرکزی تاکید دارد بانک مرکزی احاطه کامل و کافی بر وضعیت بازار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به سرمایه گذاران در بازار ارز هشدار داده است مراقب دارایی‌های خود باشند.

گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد تمایل به خرید دلار از پس مدت‌های طولانی بار دیگر بالا رفته است. امروز صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان خریداری کردند.

قیمت هر یورو نیز در صرافی‌های بانکی به ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان رسید که در قیاس با روز گذشته افزایش یافته است. در عین حال قیمت خرید دلار از مردم در صرافی‌های مجاز برابر با ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان بوده است. منبع: خبرآنلاین برچسب ها: رویداد24 ، قیمت روز دلار ، قیمت دلار ، دلار ، یورو ، قیمت یورو ، قیمت ارز ، قیمت دلار امروز ، قیمت خرید و فروش دلار ، قیمت خرید و فروش یورو سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 قیمت روز دلار قیمت دلار دلار یورو قیمت یورو قیمت ارز قیمت دلار امروز قیمت خرید و فروش دلار قیمت خرید و فروش یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات نرخ دلار و درهم و رشد قیمت یورو

قیمت دلار و درهم در معاملات امروز مرکز مبادله ثابت ماند اما قیمت حواله و اسکناس یورو افزایش یافت.

به گزارش مشرق، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا امروز (چهارشنبه ۸ فروردین) در مرکز مبادله ۴۳ هزار و ۴۷۲ تومان معامله شد؛ همچنین قیمت حواله دلار آمریکا ۴۰ هزار و ۵۵۳ تومان بود. بدین ترتیب قیمت اسکناس و حواله دلار در مرکز مبادله همچون روز گذشته بدون تغییر ماند.

هر اسکناس یورو امروز با ۸۹ تومان افزایش به قیمت ۴۷ هزار و ۶۹ تومان معامله شد و نرخ حواله یورو نیز با ۸۲ تومان افزایش قیمت به ۴۳ هزار و ۹۰۷ تومان رسید.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۸۳۷ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۴۲ تومان داد و ستد شد که نسبت به روز گذشته تغییر نداشت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • قیمت دلار امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت ارز دلار سکه طلا یورو در بازار امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / وقت خرید طلا رسید؟
  • ثبات نرخ دلار و درهم و رشد قیمت یورو
  • قیمت دلار امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید (+ جدول)
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد
  • قیمت طلا یک کانال سقوط کرد | آخرین قیمت ها در بازار طلا و سکه
  • قیمت دلار امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • توفان بورس و ابهام در بازار ارز / در خرید دلار و سکه احتیاط کنید!