Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:از ابتدای سال تاکنون بیش از 16 هزار برگ دوزبلاغ در پایانه مرزی بیله سوار توزیع شده است.​

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اردبیــل،علی رحمتی با اشاره به اینکه دوز بلاغ قرارداد فی ما بین و برگ معافیت کاهش عوارض بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان است که هر برگ آن معادل 100 دلار است افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از 16 هزار برگ دوزبلاغ در پایانه مرزی بیله سوار به ارزش حدود 180 میلیارد ریال توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با بیان اینکه این مهم در جهت حمایت و توسعه صادرات کالای ایرانی دربین رانندگان موقع عبور از مرز در پایانه مرزی بیله سوار توزیع می شود تصریح کرد:از زمان شروع طرح پرداخت برگ معافیت کاهش عوارض مرزی از سال 94 تا کنون 52 هزار برگ دوزبلاغ به ارزش بیش از 5 میلیون دلار توزیع شده است.

عضو شــورای اداری استان اردبیل سهمیه سال ۲۰۱۸ دوزبلاغ این استان را ۱۴ هزار برگ عنوان کرد و افزود: با هدف حمایت از توسعه ناوگان صادراتی و کاهش هزینه های حمل و نقل افزایش سهمیه در دستور کار قرار گرفت و این مهم با رشد 40 درصدی درسال 2019 به 19 هزار برگ افزایش یافت.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل افزایش 18 درصدی ورود مسافران اتباع خارجی به کشور از پایانه مرزی بیله سوار در7 ماه گذشته را خاطر نشان کرد و گفت:در مدت یاد شده 923 هزارو 710 نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار تردد نموده اند.

عضو شورای برنامه ریزی استان اردبیل صادرات 250 هزار و 64 تن کالا توسط 11هزار و 302 دستگاه کامیون از پایانه مرزی بیله سوار در 7 ماه گذشته را یادآور شد و تصریح کرد: کاشی،شیشه ،پروفیل،نمک،قیر،سنگ ساختمانی،میل گرد ،سیب زمینی و آهن آلات عمده کالاهای صادراتی ایرانی به کشورهای آذربایجان ،روسیه ،گرجستان و حوزه قفقاز هستند که افزایش 20 درصدی را نشان می دهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بالغ بر ۱۴۷ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی پایانه مرزی رازی را با بیش از ۶۰ هزار تردد مسافر، پرتردد ترین پایانه مرزی استان عنوان کرد.

ایرج دست نشان در گفت و گو با ایسنا افزود: از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ تاکنون بالغ بر ۱۴۷ هزار مسافر ایرانی و خارجی، ۴۲۷ اتوبوس و ۷۸۰۵ دستگاه سواری ایرانی و خارجی از پایانه های مرزی استان تردد کردند.
  
این مسئول یاد آور شد: بعد از پایانه مرزی رازی، پایانه مرزی بازرگان با ثبت تردد ۳۹ هزار و ۶۲۷ تردد و ۱۲۹ اتوبوس و ۲۶۸۶ دستگاه سواری در رتبه دوم بیشترین تردد ها در بین پایانه های مرزی استان قرار دارد. 

وی ادامه داد: پایانه های مرزی سرو با ۱۸ هزار و ۸۵۷ مسافر و تمرچین با تردد بالغ بر ۱۸ هزار مسافر نیز در رتبه های بعدی قرار دارند.  

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در دوازدهمین روز از اجرای طرح نوروزی ۴۵ دستگاه اتوبوس و ۶۳۶ دستگاه سواری ایرانی و خارجی از پایانه های مرزی استان تردد کردند، اظهار کرد: همچنین در این روز، در مجموع ۱۵ هزار و ۳۶۶ مسافر از پایانه های  مرزی آذربایجان غربی تردد کردند که پایانه مرزی رازی با ۷۱۶۹ مسافر بیشترین میزان تردد را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۸ میلیون تردد در محورهای آذربایجان‌غربی
  • سرمازدگی به ۶۰ هزار هکتار از مزارع گندم و جو استان اردبیل خسارت زد
  • سرمازدگی به ۶۰ هزار هکتار از مزارع گندم و جو خسارت زد
  • محفل انس با قرآن کریم در روستای قره قاسملوی بیله سوار
  • تردد نزدیک به ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • رفت و آمد حدود ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • تردد بالغ بر ۱۴۷ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۳ برابری تردد مسافر از پایانه‌های مرزی
  • پارک‌سوار شمالی شهر قم ساماندهی می‌شود
  • افزایش ۳ برابری تردد مسافر از پایانه های مرزی