Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@19:37:27 GMT

بازیگر زن معروف در بیمارستان بستری شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۵۷۱۸

فریبرز ایروانی فرزند «ملکه رنجبر» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، پیرامون آخرین وضعیت جسمانی مادر خود گفت: متاسفانه پنجشنبه هفته گذشت مادرم حالش نسبت به قبل بدتر شد و به همین دلیل از همان زمان در بیمارستان کسری تهران بستری شده است. 

اخبار چهره ها - وی دلیل بستری شدن ملکه رنجبر را اینگونه توصیف کرد: از صبح روز پنجشنبه وضعیت مادرم نامتعادل و به صورت مکرر دچار افت شدید فشار به صورت لحظه‌ای می‌شد، پیشتر مشکلات راه رفتن در وی رخ داده بود اما این افت فشار به صورت مکرر برایمان نگران کننده شد، به همین دلیل عصر همان روز مادرم را توسط اورژانس به بیمارستان منتقل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره مراحل درمانی ملکه رنجبر اذعان کرد: در حال حاضر از سویی دوره جدید فیزیوتراپی برای برطرف شدن مشکلات راه رفتن مادرم آغاز شده و از سوی دیگر پزشکان به دنبال ریشه یابی دلیل افت فشار شدید وی هستند، این افت فشار در هنگام وقوع قدرت تکلم وی را دچار مشکل می‌کند به همین دلیل تا مشخص شدن دلیل اصلی مادرم باید در بیمارستان بستری باشد. 

ایروانی درباره زمان احتمالی ترخیص ملکه رنجبر خاطرنشان کرد: هنوز هیچ زمان مشخصی از سوی پزشکان اعلام نشده است، وضعیت کلی وی خوب است اما همچنان در بیمارستان نیز مشکلات افت فشار وی ادامه دارد، اتفاقی که پزشکان معتقدند تا رفع شدن آن نمی‌توان وی را ترخیص کرد.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازیگر ایرانی ملکه رنجبر بازیگر پیشکسوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شبانکاره بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراجعه کنندگان به این مرکز، ۲ هزار و ۶۵۳ خدمت سرپایی و ۴۲۲ خدمت بستری با مدت بستری طولانی دریافت کرده‌اند.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی شهرستان گناوه افزود: از تعداد بیمار بستری شده، ۱۸۰ نفر در بخش ICU BICU، ۶۰ نفر در بخش ترمیم و ۱۸۲ نفر در بخش حاد بستری شده‌اند.

وی تصریح کرد: تا پایان سال ۱۴۰۲ مراجعان از خدمات جراحی، گرفت (پیوند پوست)، پانسمان نوین، ترمیم و مراقبت از زخم، ازون تراپی و پانسمان زخم دیابتیک و… بهره‌مند شده‌اند.

شبانکاره افزود: با توجه به اینکه این بیمارستان تنها بیمارستان سوانح و سوختگی در استان بوشهراست، سالانه شاهد مراجعه بیماران سوختگی با درصدهای مختلف هستیم که بطور میانگین ۷۰ درصد بیماران بستری شده درصد سوختگی ۲۰ تا ۵۰ داشته و ۳۰ درصد دیگر دچار سانحه ۵۰ تا ۱۰۰ درصد شده‌اند.

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی شهرستان گناوه گفت: به دلیل تخصصی بودن بیمارستان و ماندگاری چندین روزه و چند هفته‌ای بیمارانی که دچار سانحه سوختگی شده‌اند، همکاران ما در بخش‌های مختلف با ایثار و خوش رویی به التیام دردهای بیماران کمک می‌کنند و بعضاً شستشوی یک زخم سوختگی ساعت‌ها طول می‌کشد به طوری که پرستار ما صبح بر بالین بیمار حاضر می‌شود و وقتی کارش تمام شد عقربه ساعت بعد ظهر را نشان می‌دهد و همین صبر و حوصله و تخصص همکاران است که آنان را شایسته بهترین تقدیرها می‌کند، و من از همه آنها تشکر می‌کنم که انسانیت را به معنای واقعی نشان می‌دهند.

کد خبر 6084705

دیگر خبرها

  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • دختر ۹ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی درباره ایران چه گفت؟
  • ترانه علیدوستی درگیر با بیماری سخت ؛ بستری در بیمارستان
  • سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی نقش ملکه سبا در بندرعباس درباره ایران چه گفت؟ (+عکس)
  • بستری بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ نفر در بیمارستان های استان یزد