Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران به نقل از وزارت صنعت، ​معدن و تجارت؛ ​سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه شماره یک خود اعلام کرد که بر اساس مصوبه جلسه کارگروه تنظیم بازار در تاریخ 24 آبان، هرگونه افزایش قیمت کالاها و خدمات به‌خصوص به‌بهانه افزایش نرخ بنزین ممنوع خواهد بود.
 در این اطلاعیه آمده است:​ سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ضمن رصد و پایش بازار و کسب اطلاعات از تمامی مراکز توزیع با هر گونه افزایش قیمت برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین بر اساس هماهنگی‌های انجام‌گرفته با سازمان تعزیرات حکومتی رسیدگی به این پرونده‌ها در اولویت برخورد و صدور رأی خواهد شد.
​ این اطلاعیه به‌منزله ابلاغیه رسمی تلقی شده و اجرای آن برای تمامی واحد‌های اقتصادی ذی‌نفع الزامی است.
سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در این اطلاعیه از عموم مردم درخواست کرد تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه، مراتب را از طریق سامانه 124 سازمان حمایت و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها در سراسر کشور و یا از طریق اپلیکیشن برای پیگیری گزارش کنند تا سریعاً به آن رسیدگی و با متخلفان برابر قانون برخورد شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: اطلاعیه سازمان حمایت حمایت افزایش قیمت کالاها افزایش قیمت بنزین شماره 124

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج شمش طلا پس از ۱۱ سال تعلیق در ویتنام

به گزارش قدس آنلاین، در این گزارش اشاره نشده است که اولین حراج چه زمانی برگزار می‌شود. هفته گذشته بانک مرکزی ویتنام اعلام کرد که عرضه شمش طلا را برای تثبیت بازار افزایش می‌دهد، زیرا قیمت‌های داخلی به دلیل عدم تعادل بین عرضه و تقاضا بسیار بالاتر از قیمت‌های جهانی بوده است.

طبق گزارش رویترز، قیمت شمش طلا در این کشور آسیای جنوب شرقی امسال حدود ۱۵ درصد افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت کالاها بدون مجوز قانونی نیست
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • افزایش قیمت بنزین در چین
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است
  • انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس + عکس
  • اختصاص بنزین به شماره ملی قابل اجراست
  • گلایه تولیدکنندگان از عدم تخصیص سهمیه ارزی از سوی بانک مرکزی/ با دست خودمان تولید را زمین‌گیر نکنیم
  • حراج شمش طلا پس از ۱۱ سال تعلیق در ویتنام