Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ گروه موسیقی دال به تازگی اثر جدیدی را منتشر کرده است که «پرواز تهران شیراز» نام دارد.

خواننده گروه «دال» امین هدایتی است و شایان شکرابی آهنگسازی اثر جدیدشان را به عهده داشته است. ترانه‌سرای اثر نیز غزل مهدوی است.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به یزدان بهمنی (نوازنده هنگ و ساز‌های کوبه‌ای)، میلاد سعدی (نوانزده سازهی کوبه‌ای)، فرشاد رضایی (نوازنده گیتار باس) و امیرحسین کیان‌پور (نوازنده فلوت) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: «کلاغ سفید» گروه دال روانه بازار شد اعضای گروه «دال» که به تولید آثار تلفیقی می‌پردازند، دو آلبوم «گذر اردیبهشت» و «کلاغ سفید» را در کارنامه دارند و از جشنواره‌های مختلف جوایز معتبر کسب کرده‌اند. گروه دال چندی پیش نیز موسیقی تیتراژ سریال «آچمز» ساخته مهرداد خوشبخت را تولید کرده بودند.   «پرواز تهران شیراز» اثر جدید گروه «دال» را اینجا بشنوید و دانلود کنید منبع: ایلنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 گروه موسیقی دال گروه دال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس تظهار کرد: پرونده کشف ۳۰ هزار دلار از ۲ مسافر به مقصد آمریکا در شعبه سوم بدوی تعزیرات شیراز رسیدگی شد.

او ادامه داد: شعبه با توجه به مدارک موجود و کافی نبودن توضیحات متهمان پیرامون پرونده، تخلف قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط ارز‌های کشف شده، هر کدام از متهمان را به پرداخت ۷ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی ارز‌های کشف شده محکوم و جمعاً به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۶۵۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری افزود: مأموران پلیس فرودگاه شهید دستغیب شهرستان شیراز این تخلف را هنگام بازرسی از مسافران در فرودگاه کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: خروج ارز از کشور بیش از ۵ هزار یورو و جابجایی بیش از ۱۰ هزار یورو معادل آن با سایر ارز‌ها درون کشور قاچاق محسوب و پرواز و خروج مسافر تا تعیین تکلیف تخلف و پرداخت کامل جریمه ممنوع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • جنگیدن برای ذائقه‌سازی مخاطب موسیقی بسیار سخت شده است
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند