Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله ابراهیم امینی در دیدار مسئولان بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم افزود: بعد از پیروزی انقلاب انتظار داشتیم که حوزه و مردم همین زمینه را فراهم کنند؛ حالا باز همین انتظار را داریم، فتنه‌هایی هست که نباید به آن‌ها اعتنا کرد و گوش داد.

وی در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب انتظارات خود را بیان کرده‌اند و باید آن را تحقق بخشید،‌ بهترین رهبر ایشان هستند؛ با اینکه سال‌ها گذشته است ما فردی مثل ایشان نداریم، اگر خدای‌نکرده حادثه‌ای رخ دهد ما پناهی جز رهبری نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شبهه‌هایی درباره مقام معظم رهبری مطرح می‌شود، ولی واقعا آنچه ما دیدیم از اول تا آخر، هنوز معظم له همانی هستند که از اول بوده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: الان هم خواستار ایشان هستیم، قبلا هم خواستار ایشان بوده‌ایم. همیشه دعاگوی معظم له بوده‌ام، حتی در نماز شب‌ها دعایشان می‌کنم. باید دعا کنیم خداوند طول عمر به رهبری دهد.

۲۱۷۲۱۷

کد خبر 1322313

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ابراهیم امینی آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب سهمیه بندی بنزین بنزین تجمعات اعتراضی تعطیلی مدارس باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران بارش برف باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد گفت: کارگر باید از امنیت شغلی‌اش مطمئن باشد نه این‌که هر روز این نگرانی از اخراج و بی‌ثباتی در کارش داشته باشد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در دیدار با هزاران نفر از کارگران اظهار کرد: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری «جهش تولید با مشارکت مردم» رخ می‌دهد که مهم‌ترین رکن آن هم عناصر انسانی هستند لذا برای تحقق این امر به کسانی که در واحدهای تولیدی و غیرتولیدی فعالیت می‌کنند توجه شود.

وی توضیح داد: باید میزان حقوق کارگران براساس تورم باشد و در تعیین هزینه سبد کالا چنین مولفه‌ای در نظر گرفته شود تا در نهایت زندگی کارگران در وضعیت بهتری قرار گیرد.

منتخب مجلس دوازدهم با بیان این‌که برخی مشکلات در خصوص بیمه کارگران وجود دارد، تصریح کرد: بیمه نشدگان کارگران آسیب‌زا است که ما باید در رسیدگی به لوایح بودجه به این موضوع توجه کنیم و کمکی برای حق بیمه آنها در نظر بگیریم.

حاجی دلیگانی در پایان اظهار کرد: امنیت شغلی کارگران هم موضوع مهمی است نباید شرایط به گونه‌ای باشد که هر روز کارگر نگران ادامه کارش باشد لذا وجود ثبات در کار کارگران و به عبارت دقیق‌تر تضمین امنیت شغلی و بیمه کارگران امری ضروری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح: باید به خدا اعتماد، توکل و حُسن ظن داشت