Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@17:08:59 GMT

فروش پاییزه کتاب از مرز ۳۰ میلیارد گذشت

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۵۹۹۷

فروش پاییزه کتاب از مرز ۳۰ میلیارد گذشت

آزاده نظربلند، معاون فناوری و اطلاع‌رسانی موسسه خانه کتاب درباره آخرین آمار «پاییزه کتاب» بیان کرد: براساس آمار ثبت شده در سامانه پاییزه کتاب، ۹۱ هزار و ۸۷۲ جلد کتاب به فروش رفته است که ارزش ریالی این میزان فروش نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: پاییزه کتاب با مشارکت ۶۰۵ کتاب‌فروشی شامل ۱۳۱ کتاب‌فروشی در شهرستان‌ها و ۴۷۳ کتاب‌فروشی در مراکز استان‌ها تا  پایان بیست‌وهفتمین دوره هفته کتاب یعنی ۳۰ آبان‌ماه نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در طرح پاییزه کتاب برای تمامی کتابفروشی‌های عضو طرح، ۲۰ درصد تخفیف فروش تا سقف ۱۲۰هزار تومان در نظر گرفته ‌شده ‌است.

بیست‌وهفتمین دوره هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» تا ۳۰ آبان‌ماه ادامه دارد.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1322318

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازار کتاب کتاب سهمیه بندی بنزین بنزین تجمعات اعتراضی ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس تعطیلی مدارس باشگاه استقلال تیم ملی فوتبال ایران بارش برف باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ حسین باباپور، در تشریح جزییات دستگیری زن مواد فروش در شمال تهران گفت: چندی پیش ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پرونده‌ای را مورد بررسی قرار دادند که حکایت از آن داشت، زنی مواد فروش به نام «سارا» با یک دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابجایی و توزیع مواد مخدر می‌کند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با توجه به اهمیت مسأله، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد متهم به شکلی بسیار ماهرانه، ضمن جاسازی مواد مخدر در بدنه موتورسیکلت اقدام به توزیع می‌کند.

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت تا اینکه با هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلتش در پارکینگ، ۶ کیلوگرم تریاک از بدنه آن کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقتی خانه‌ها بوی نفت می‌داد!
  • «بخوانیم و بسازیم»؛ شعار نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • نفتی نفت! | وقتی خانه‌ها بوی نفت می‌داد
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش از ۱۵ اردیبهشت در سنندج
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه ‌فروشی در سنندج اجرا می‌شود
  • قیمت انواع میوه و سبزی +جدول
  • آلپین فروشی نیست
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی در بازار
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول