Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- براساس آمار منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران در سال 97 مصرف برنج در میان خانوار‌ها ۱.۳۳ میلیون تن بوده و در مقابل مصرف برنج خارجی در میان خانوار‌های ایرانی به ۱.۳۰ میلیون تن رسیده است. تاریخ انتشار: 12:18 - 27 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۸۸۸ به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، براساس آمار منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران طی سال گذشته ۳۹۷ هزار هکتار سطح کشت برنج در کشور وجود داشته که از این میزان ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹۶ میلیون تن برنج تولید شده است.
به علاوه واردات برنج در سال گذشته ۱.۶۵ تن است و در این این میزان سطح صادرات به ۱۹۶۱ تن رسیده است.
در این میان مصرف برنج در میان خانوار‌ها ۱.۳۳ میلیون تن بوده و در مقابل مصرف برنج خارجی در میان خانوار‌های ایرانی به ۱.۳۰ میلیون تن رسیده است.
گفتنی است، استان مازنداران بیشترین سهم را در تولید برنج در کشور دارد که رتبه بعدی در اختیار استان گیلان، خوزستان، گلستان و فارس قرار دارد.     بیشتر بخوانید: شاخص قیمت تولیدکننده کل کشور به ٤٩.٤ رسید
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مرکز آمار ایران مرکز آمار محصولات کشاورزی واردات اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک

قیمت انواع لوازم خانگی در بازار مورد بررسی قرار گرفت.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ طبق آنچه خبرنگار بازارنیوز کسب اطلاع کرده، آخرین قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار به شرح زیر است:

 

 

برچسب ها: قیمت لوازم خانگی ، بازار لوازم خانگی ، انواع لوازم خانگی ، قیمت بازار لوازم خانگی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9X

دیگر خبرها

  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • اینفوگرافیک آمار داوطلبان کنکور به تفکیک استانها
  • سرانه مصرف برنج به ازای هر ایرانی ۳۵ کیلو است
  • قیمت خودرو‌های ایرانی در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • اینفوگرافیک| هزینه‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۳
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • چند درصد ایرانی‌ها سفر می‌روند؟
  • چند درصد ایرانی‌ها «مسافرت» می‌روند؟
  • هشدار جدی/ اگر این 7 غذا را دوباره گرم کنید و مصرف کنید مرگ آور خواهد بود
  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران