Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید کشکولی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف در شهرستان الیگودرز اظهار داشت: راه های اصلی شهرستان باز هستند.

وی با بیان اینکه راه ارتباطی دو بخش زز و ماهرو و ذلقی بسته است، تصریح کرد: در گردنه «گله بادوش» و در منطقه بزنوید گردنه «نمک» یک متر ارتفاع برف بوده و یخ بندان و کولاک شدید است.

فرماندار الیگودرز با تاکید بر اینکه راه ارتباطی با دو بخش زز و ماهرو و ذلقی کاملا قطع است؛ افزود: همچنین راه ارتباطی ۲۴۰ روستای شهرستان الیگودرز بسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشکولی با بیان اینکه عوامل راهداری در تلاش هستند راه ها را باز کنند اما فکر نمی کنیم امروز انسداد راه ها برطرف شود، خاطرنشان کرد: همچنان بارش برف ادامه دارد و کولاک شدید را در شهرستان داریم.

وی یادآور شد: همه مدارس شهرستان الیگودرز در همه مقاطع تعطیل هستند.

کد خبر 4775088

منبع: مهر

کلیدواژه: الیگودرز بارش برف بوشهر زلزله شهرکرد ایلام شیراز گرگان هفته وحدت قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی تئاتر کودک و نوجوان بیرجند بارش برف قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، مدیریت بحران استانداری یزد اعلام کرد: تمام مقاطع تحصیلی شهرستان یزد به علت بارندگی شدید روز چهارشنبه به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

این مدیریت، بارش شدید باران در استان بزد موجب تخریب برخی منازل قدیمی، مسدود شدن برخی جاده ها و کندی رفت و آمد در شماری از شهرهای استان شده است.

۲۷۰ هزار دانش آموز در یکهزار و ۵۰۰ مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • بارش شدید باران مدارس یزد را تعطیل کرد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس متروکه گلستان به اقامتگاه بوم‌گردی تبدیل می شوند
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات