Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیر اجرایی هواپیمایی آفریقای جنوبی اخطار داده است که ادامه اعتصابات در این شرکت هواپیمایی می‌تواند بحران اقتصادی این ایرلاین را عمیق‌تر کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «زوکس راماسیا»، مدیر اجرایی شرکت هواپیمایی آفریقای جنوبی گفت: وضعیت اقتصادی این شرکت در حال حاضر متزلزل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط اعتصابات باعث ایجاد یک چند شاخگی وخیم شده که به طور قطع آینده این ایرلاین را در معرض خطر قرار می دهد.

پایگاه اینترنتی «فلایت گلوبال» در این رابطه نوشت: در حالی اعتصابات اتحادیه خدمه کابین (SACCA) و اتحادیه ملی فلزکاران  آفریقای جنوبی در حال حاضر در این کشور مشکل ساز شده است، راماسیا نگران است که دامنه این اعتصابات به اتحادیه های حمل و نقلی SATUWU و NTM نیز برسد.

او گفت: تشدید این اعتصابات و تبدیل آن به یک اعتصاب تمام عیار هوایی، می‌تواند باعث توقف تمام فعالیت‌های فرودگاهی شده و ضربه بزرگی به اقتصاد آفریقای جنوبی وارد کند.

این ایرلاین تاکنون با احتساب حضور پرسنل به تعداد کافی، برای حفظ پرواز به تعدادی از مقاصد بین المللی برنامه ریزی کرده و باقی پروازها را نیز با استفاده از ظرفیت ایرلاین‌های «مانگو» و «ایرلینک» حفظ کرده است.

دو اتحادیه SACCA و NUMSA تقاضا دارند که حداقل دستمزد به اندازه ۸ درصد افزایش پیدا کند، اما شرکت هواپیمایی آفریقای جنوبی اعلام کرده است که از پرداخت این دستمزد ناتوان است.

این شرکت در عوض پیشنهاد داده که دستمزد از مارس سال ۲۰۲۰ به اندازه ۵.۹ درصد افزایش پیدا کرده و در صورت دستیابی به منابع مالی، دستمزدهای معوقه را نیز در این تاریخ پرداخت کند.

این ایرلاین اعلام کرده است که پروازهای خود از «ژوهانسبورگ» به «سائوپائولو»، «نیویورک»، «لندن»، «فرانکفورت»، «مونیخ» و «واشنگتن دی‌سی» را از تاریخ ۱۷ نوامبر و پروازها به مقصد «پرث» و «هنگ‌کنگ» را از تاریخ ۱۸ نوامبر بازگشایی خواهد کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت هواپیمایی آفریقای جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا تیک‌تاک را به دلیل یک برنامه جدید تهدید می‌کند

ایتنا - به گزارش خبرگزاری آلمان DPA، کمیسیون اروپا به پلتفرم تیک تاک نسبت به اعمال جریمه به دلیل برنامه جدید خود، "TikTok Lite" هشدار داد.
کمیسیون به تیک‌تاک دستور داد تا ارزیابی خطرات بالقوه سلامت برنامه جدید خود را ظرف 24 ساعت ارائه دهد. این مربوط به سیستم پاداش در این برنامه است.

به گزارش ایتنا، کمیسیون به سرویس چینی تیک تاک، ۲۴  ساعت فرصت داد تا خطراتی را که برای سلامت روان کاربران به خصوص کودکان دارد و همچنین اعتیاد به این شبکه اجتماعی را قبل از راه اندازی آن ارزیابی کند.

قانون خدمات دیجیتال اتحادیه اروپا، پلتفرم‌های بزرگ را ملزم می‌کند تا ارزیابی چنین خطراتی را انجام دهند و تأثیر آنها را محدود کنند.

دستور الزام‌آور قانونی صادر شده توسط بازوی اجرایی اتحادیه اروپا مربوط به سیستم پاداش در برنامه جدید است که به کاربران امکان می‌دهد با تماشای کلیپ‌های ویدیویی خاص امتیاز جمع‌آوری کنند و سپس این امتیازها را برای سایر موارد ارزشمند مانند کوپن برای خرید از آمازون بازخرید کنند.

مقامات اعلام کردند که اگر تیک تاک ارزیابی ریسک مورد نیاز را ظرف ۲۴ ساعت ارائه نکند، این شرکت ممکن است با جریمه ۱٪ از کل درآمد سالانه خود در سطح جهانی، علاوه بر جریمه دوره‌ای ۵٪ از درآمد روزانه خود مواجه شود.
اگر کمیسیون در نهایت به این نتیجه برسد که TikTok قوانین ارزیابی خطرات و کاهش تأثیر آن را مطابق با قانون خدمات دیجیتال نقض کرده است، ممکن است این شرکت تا ۶٪ از کل درآمد سالانه خود در سراسر جهان جریمه شود.

دستور صادر شده توسط کمیسیون در روز دوشنبه، پیگیری دقیق‌تر درخواست قبلی برای اطلاعات است که کمیسیون در تاریخ 17 آوریل برای شرکت ارسال کرده بود که مهلت غیرالزام‌آوری آن تا 18 این ماه داشت.

دیگر خبرها

  • نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری
  • نیشکر هفت تپه؛ از سرخط اعتصابات کارگری به پیشتازی سنگر تولید
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • اتحادیه اروپا تیک‌تاک را به دلیل یک برنامه جدید تهدید می‌کند
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • حضور کشور‌های بریکس در جشنواره فیلم مسکو