Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@13:43:14 GMT

نشست خبری سخنگوی دولت آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۶۱۸۶

نشست خبری سخنگوی دولت آغاز شد

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی ربیعی، سخنگوی دولت در نشست خبری امروز (دوشنبه ۲۷ آبان) با اشاره به تبیین ابعاد مختلف اجرای مصوبه شورای عالی هماهنگی سران سه قوه درباره اجرای طرح اجرایی معیشتی دولت و اصلاح قیمت بنزین اظهار کرد: موضوع قمیت بنزین در ۶۰ سال گذشته ایران از موضوعات مهم بوده است، دلیل متعددی برای اصلاح قیمت‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی گفت: می‌توان ادعا کرد که ضروری‌ترین بخش این اصلاح برای اقشار کم‌درآمد جامعه است. دولت خود را موظف به حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه و متوسط کرده است.

او بیان کرد: درآمد دولت با توجه به کاهش صادرات نفت کاهش پیدا کرده و اداره کشور با صادرات سایر موارد و مالیات فراهم می‌شود، همچنین امکان تأمین برنامه حمایت معیشت از محل افزایش قیمت بنزین میسر بود.

در حال تکمیل/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سخنگوی دولت قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم سرمربی پرسپولیس توسط خبرنگاران آبادانی

خبرنگاران آبادانی حاضر نشدند از سرمربی پرسپولیس سوالی در نشست خبری بپرسند.

به گزارش مشرق، اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی ۳ بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری حاضر شد اما خبرنگاران آبادانی این نشست را تحریم کردند و هیچ سوالی از سرمربی پرسپولیس نپرسیدند و حتی برخی حاضر نشدند حرف های این مربی را گوش کنند!

خبرنگاران آبادانی معتقدند که روز گذشته مدت ها منتظر حضور این مربی در سالن نشست خبری بودند ولی او به سالن نشست خبری نیامد و این مساله را بی احترامی به خودشان تلقی کردند.

دیگر خبرها

  • تحریم سرمربی پرسپولیس توسط خبرنگاران آبادانی
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • افزایش قیمت بنزین در چین
  • حاجی بابایی: افزایش قیمت نفت تغییری در بستن بودجه ایجاد نمی‌کند
  • گزارش افغانستان اینترنشنال باز هم جعلی درآمد
  • خشم عجیب پوچتینو: خاک بر سر مدیر نشست خبری!‏
  • اختصاص بنزین به کد ملی قابل اجرا نیست