Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بانک ملی ایران در اطلاعیه ای ضمن تقبیح تخریب و آتش زدن واحدهای بانک ها، تاکید کرد: تلاش می کنیم در اسرع وقت خدمت رسانی به مشتریان در واحدهای آسیب دیده ناشی از اتفاقات اخیر را از سر بگیریم.
به گزارش خبرگزاری آریا، در این اطلاعیه آمده است: در پی اتفاقات اخیر متاسفانه برخی افراد به تخریب و آتش زدن اموال عمومی رو آورده و به تعداد قابل توجهی از واحدهای بانک ها از جمله بانک ملی ایران آسیب زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همان طور که مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای صبح امروز (یکشنبه) در درس خارج فقه فرمودند: «آتش زدن به فلان بانک، کار مردم نیست، این کار اشرار است.» مردم باید هوشیار بوده و نباید اجازه دهند عده ای از فضای پیش آمده سوء استفاده کرده و به تخریب اموال عمومی از جمله بانک ها رو بیاورند، چرا که این منابع متعلق به همه مردم است.
در حال حاضر در تعدادی از واحدهای این بانک خدمات رسانی به مشتریان عملا امکان پذیر نیست و ساماندهی اوضاع زمان بر خواهد بود.طبیعی است بخشی از منابعی که می توانست در اختیار عموم متقاضیان، تسهیلات گیرندگان، فعالان اقتصادی و کارآفرینان قرار بگیرد، اکنون باید صرف بازسازی واحدهای بانک و تجهیزات آن شود.
با این حال بانک ملی ایران ضمن عذرخواهی از مشتریان و عموم هموطنان به دلیل تاخیر ناخواسته پیش آمده در ارائه خدمات، خدمت رسانی در سایر واحدها را به طور معمول ادامه خواهد داد و در فرصت زمانی مقتضی به بازسازی واحدهای آسیب دیده اقدام خواهد کرد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود

مهدی یزدان‌پناه معاون حقوقی، مجلس و استان‌ها سازمان اداری و استخدامی درباره تعطیلی دو روز در هفته در کشور گفت: این‌گونه نیست که دو روز تعطیلی در لایحه دولت پیش بینی شده باشد.

وی اظهار کرد: دولت خدمت‌رسانی به مردم را هم در شهر تهران و هم در مراکز استان‌ها از شنبه تا چهارشنبه پیش‌بینی کرده است و مراکز نظامی، انتظامی، امنیتی، بانک‌ها، بیمارستان‌ها و دیگر دستگاه‌ها که در شرایط اضطراری و حوادث غیرمترقبه فعالیت دارند ساعت کاری‌شان مثل قبل است.

معاون حقوقی، مجلس و استان‌ها سازمان اداری و استخدامی بیان کرد: در روز پنج‌شنبه خدمت‌رسانی اداری به مردم نخواهد بود مثل همین چیزی که الان است بنابراین بازار و شرکت‌های خصوصی در روزهای پنج‌شنبه می‌توانند فعالیت داشته باشند و به خدمت‌رسانی به مردم فعالیت داشته باشند.

یزدان‌پناه گفت: طبق قانون اساسی روز تعطیل رسمی در کشور جمعه است و پنج‌شنبه تعطیل نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • مرکز اطلاع‌رسانی فراجا: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است/ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست
  • خط و نشان صریح ابراهیم رئیسی برای بانک‌ها با «حق ندارید»! | فیلم
  • دستور رئیسی برای مقابله با بنگاهداری بانک ها
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • فیلم/ رئیسی: بانک‌ها حق بنگاه‌داری ندارند
  • سنگ اندازی اسرائیل در روند کمک رسانی‌ها یک گام به جلو و دو گام به عقب است
  • جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود