Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رزم‌حسینی روز دوشنبه در مراسم بهره‌برداری از "ایستگاه الندشت" در مسیر خط دوم قطارشهری مشهد افزود: خراسان رضوی با مشارکت و همراهی مردم در ایامی که دشمنان خارجی و برخی در داخل به دنبال برهم زدن انسجام، وحدت و آبادانی کشور هستند از این آزمون سربلند بیرون آمد که جای تشکر دارد.
وی در ادامه همچنین بر حمایت استانداری خراسان رضوی از مدیریت شهری مشهد تاکید و بیان کرد: برای پشتیبانی از روند سازندگی این کلانشهر بزرگ، بدون گرایش سیاسی از اقدامات شهرداری و شورای شهر مشهد حمایت می‌کنیم و به عنوان نماینده دولت پشتیبان خدمتگذاران به مردم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار خراسان رضوی به امضای ۱۲۸ هزار میلیارد تومان موافقنامه سرمایه‌گذاری در این استان نیز اشاره و بیان کرد: با حفظ امنیت می‌توان آهنگ آبادانی و سازندگی را ادامه داد. 
وی ادامه داد: در حوزه حاشیه‌ شهر مشهد هم اقداماتی جدی در دست اجرا قرار دارد بطوری که تا سال آینده بخشی از محدوده حاشیه مشهد به منطقه‌ای برخوردار تبدیل می‌شود. 
ایستگاه الندشت در مسیر خط دوم قطارشهری مشهد در چارچوب برنامه جاری توسعه مترو در این کلانشهر امروز ۲۷ آبان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
خط یکم قطار شهری مشهد به طول ۱۹ کیلومتر از پایانه غدیر نخریسی تا وکیل آباد اسفند ۱۳۸۹ به بهره برداری رسید و هم اکنون روزانه به طور میانگین ۱۳۰ هزار نفر در این مسیر جا به‌جا می‌شوند. مسیر توسعه ۴.۵ کیلومتری این خط نیز از ایستگاه غدیر تا فرودگاه مشهد در دهه فجر سال ۱۳۹۴ به بهره برداری رسید.
عملیات حفاری ۱۴.۵ کیلومتری خط دوم قطار شهری مشهد نیز از منطقه رضاشهر به سوی منطقه طبرسی شمالی پانزدهم بهمن ۱۳۹۴ به پایان رسید و اسفند سال ۱۳۹۵ مرحله نخست این خط به طول هشت کیلومتر بهره برداری شد. اواخر اسفند ۱۳۹۶ نیز با بهره برداری از ۲ کیلومتر دیگر از مسیر این خط، ایستگاه‌های سعدی و شریعتی به صورت آزمایشی به بهره برداری رسیدند و در سفر اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ رییس جمهوری به مشهد این خط با خط یکم در ایستگاه شریعتی اتصال یافت و ادامه این خط در ایستگاه میدان شهید کاوه نیز ۱۸ مرداد ماه امسال بهره برداری شد.
عملیات حفاری خط سوم قطار شهری مشهد نیز به طول ۳۰ کیلومتر که مسیر شهرک ابوذر تا قاسم آباد را پوشش می‌دهد از نیمه دوم فروردین سال ۱۳۹۵ آغاز شده است.
عملیات اجرایی خط چهارم نیز به طول ۱۴.۵ کیلومتر از انتهای خواجه ربیع تا شهرک شهید رجایی با ۱۵ ایستگاه ۱۸ مرداد ماه امسال آغاز شد.

برچسب‌ها شهرداری مشهد طرح های زیرساختی افتتاح طرح استانداری خراسان رضوی علی‌رضا رزم‌حسینی شرکت راه‌آهن شهری مشهد و حومه حمل و نقل درون شهری امنیت مدیریت شهری شورای اسلامی شهر مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد طرح های زیرساختی افتتاح طرح استانداری خراسان رضوی حمل و نقل درون شهری امنیت مدیریت شهری شورای اسلامی شهر مشهد شهرداری مشهد طرح های زیرساختی افتتاح طرح استانداری خراسان رضوی حمل و نقل درون شهری امنیت مدیریت شهری شورای اسلامی شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز یک خط ۳ مترو مشهد تا مردادماه بهره‌برداری شود

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، حسن موحدیان در آغاز یکصد و دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، با اشاره به پاسخ موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تجاوزگری رژیم صهیونیستی، ، اظهارکرد: طی گذشت کمتر از ۲ هفته از حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، که موجب شهادت ۷ تن از مستشاران کشورمان، از جمله شهید زاهدی شده بود، شاهد تنبیه اسرائیل خبیث بودیم.

وی با بیان اینکه پس از ترور دانشمندان و چهره‌های شاخصی چون شهید فخری‌زاده توسط رژیم صهیونیستی، بنا به صبر و بردباری راهبردی جمهوری اسلامی، اقدامی صورت نگرفت، گفت: پس از تجاوز رژیم منحوس صهیونیستی به خاک ایران، دادن پاسخ کوبنده و محکم به این اقدام ضروری بود و سکوت و غفلت جایگاهی نداشت و و شیرمردان سپاه پاسداران، به ویژه هوا فضای سپاه شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین های اشغالی را در دستورکار خود قرار دادند.

موحدیان افزود: اروپایی‌ها و غربی‌ها دو جنگ جهانی را راه انداخته‌اند و حال امروز در نقش معلم اخلاق حاضر می‌شوند و ایران را دعوت به خویشتنداری می‌کنند؛ در شرایطی شعار اخلاق‌مداری سرمی‌دهند که کودکان و زنان فلسطینی هرروز به خاک و خون کشیده می‌شوند و هیچ صدایی از آنها بلند نمی‌شود.

وی تصریح کرد: بسیار خرسندیم که پاسخ کوبنده ایران اسلامی به صهیونیست‌ها، با استقبال عمومی و پشتیبانی ملت سرافراز ایران اسلامی همراه شد و همزمان با این حرکت افتخارآفرین، مردم کشورهای مختلف با تجمع در میادین اصلی، از این اقدام حمایت کرده و علیه رژیم صهیونیستی شعار سردادند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: امیدواریم صهیونیست‌ها حماقت نکنند و در غیر اینصورت، کارشان سخت‌تر و پایان عمرشان نزدیک‌تر می‌شود؛ بی‌شک، وعده پیروزی، وعده الهی و وعده صادق است و فتح و ظفر متعلق حزب ا... است.

موحدیان در ادامه به حوزه مدیریت شهری مشهد پرداخت و افزود: طی یک ماه اخیر، در قالب استقبال از بهار، برگ زرین دیگری کارنامه خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی به ثبت رسید؛ از برگزاری جشنواره‌های نوروزی مفرح گرفته تا برنامه‌های فاخر قرآنی و جشنواره‌های ورزشی.

وی با بیان اینکه حوزه خدمات شهری شهرداری هم کار بزرگی کرد و نشاط و شادابی مضاعفی را به ارمغان آورد، گفت: برهمین اساس، جا دارد خداقوت ویژه‌ای به ارکان مختلف مدیریت شهری مشهد مقدس داشته باشم و امیدواریم که این خدمات، مقبول حضرت رضا(ع) قرار گیرد و تا پایان سال همچنان در جهت رضایت و نشاط مردمی گام برداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس اظهارکرد: فروردین‌ماه از نظر عمرانی هم ماه بسیار خوب و امیدبخشی برای شهرداری مشهد بود؛ پس از اینکه دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی در آخرین روزهای سال به بهره‌برداری رسید، در این ماه هم شاهد اتفاقات مهمی بودیم که از جمله آنها می‌توان به تست گرم فاز یک خط ۳، پایان عملیات تعریض پل دهرود اشاره داشت.

موحدیان با بیان اینکه تعریض پل دهرود در شرایطی در دستورکار مدیریت شهری قرار گرفت که این پروژه در محدوده شهری واقع نبود ولی موجب رضایتمندی عمومی شد، گفت: تست گرم فاز یک خط ۳ هم از پروژه‌هایی بود که شورای شهر به جد پیگیر آن است و امیدواریم با همت شهردار، تاخیر پیش آمده در این پروژه جبران و تا مردادماه شاهد بهره‌برداری این مسیر باشیم.

وی افزود: دیگر پروژه‌های تعریف شده در بودجه و پروژه‌های زودبازده هم امیدواریم هرچه زودتر محقق شود و رفاه و آرامش مردم را به دنبال داشته باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895375

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار خراسان رضوی از طرح تعریض پل دهرود
  • بهره‌برداری از مرحله یک خط ۳ مترو مشهد؛ شاید تا مرداد
  • امیدواریم فاز یک خط ۳ قطار شهری مشهد تا مردادماه به بهره‌برداری برسد
  • فاز یک خط ۳ تا مرداد بهره‌برداری شود
  • فاز یک خط ۳ تا مردادماه بهره‌برداری شود
  • فاز یک خط ۳ مترو مشهد تا مردادماه بهره‌برداری شود
  • شبکه‌های اصلی پایاب خداآفرین شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • پایان ساخت ۲ تصفیه خانه در حومه کشف رود تحولی در مسیر نجات این رودخانه
  • پایان ساخت ۲ تصفیه خانه در حومه کشف رود تحولی در مسیر نجات این رودخانه است
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را لغزنده کرد