Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا اسلامی مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: به دلیل سردی و برودت هوا ذخایر خونی در  خراسان رضوی رو به کاهش است که با ادامه این روند در روز‌های آینده، پاسخگویی به بیماران نیازمند و مراکز درمانی با چالش مواجه خواهد شد.

او تصریح کرد: ذخایر خونی در وضعیت عادی تا هفت روز پیش‌بینی می‌شود که به دلیل کاهش مراجعات مردم این میزان اکنون به سه روز رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی از مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) خواست برای تامین خون مورد نیاز مراکز درمانی استان خراسان رضوی به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

انتقال خون خراسان رضوی هم اکنون تامین خون ۶۰ بیمارستان خصوصی و دولتی در سطح استان خراسان رضوی را بر عهده دارد.

۱۱ پایگاه انتقال خون در مشهد و دیگر شهر‌های خراسان رضوی فعالیت دارند که از این تعداد، پایگاه‌های امام رضا (ع)، امید، کریمی، ثامن، میلاد و مهر در مشهد و پنج پایگاه در شهر‌های نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه، قوچان و گناباد استقرار دارند.

همچنین شهرستان‌های تربت جام، خواف، درگز و کاشمر هم به مراکز خونگیری مجهزند.

  انتهای پیام//ج.ر     کمبود ذخایر خونی در استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای خون علوم پزشکی بهداشت و درمان اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه آورده است: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های پیش یابی به تدریج از عصر امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت، بر شدت وزش باد در استان به ویژه غرب استان افزوده می‌شود که به تناوب باعث خیزش گردو خاک، کاهش کیفیت هوا و میدان دید خواهد شد.

در روزهای چهار شنبه و پنج شنبه هفته جاری بارش های رگباری پیش بینی می شود، این شرایط تا پایان هفته در نوار شرقی استان ماندگار می باشد.

هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه تاکید کرده است: افزایش گرادیان هوا موجب افزایش شدت وزش باد و بروز خسارت در استان خواهد شد.

توصیه شده است:

مردم از صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی خودداری و از استحکام سازه‌های موقت با توجه به وزش باد شدید اطمینان حاصل کنند.

فعالیت‌های طولانی مدت خارج از منزل به ویژه برای سالمندان، کودکان و افراد دارای بیماری‌های خاص هم با توجه به کاهش کیفیت هوا منع شده است.

از توقف و تردد در حاشیه رودخانه و مسیل ها خودداری شود.
 

دیگر خبرها

  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • تنش آبی در ۴۰ شهر خراسان رضوی
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • هشدار نارنجی در استان سمنان صادر شد/ بارش و برودت هوا